W ComperiaLead nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które mają ułatwić Waszą codzienną pracę i zaoszczędzić Wam uciążliwych formalności. Dlatego, oprócz e-faktury, wprowadziliśmy w ostatnim czasie możliwość wygenerowania e-rachunku oraz zrezygnowaliśmy z podpisywania papierowych umów.
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy również podręczne Kompendium Wiedzy o rozliczeniach. Dzięki temu wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie teraz w jednym miejscu!
Najczęściej zadawane pytania:
1. Jak sprawdzić, ile zarobiłem w Programie Partnerskim ComperiaLead?
Wysokość należnego wynagrodzenia naliczana jest na podstawie stawek dla poszczególnych produktów dostępnych w Tabeli Prowizji. Aktualne saldo sprawdzisz w Twoim Panelu Administracyjnym w zakładce Wynagrodzenia.
2. Czy muszę podpisywać umowę przed wypłatą pierwszego wynagrodzenia?
Obowiązek podpisania Umowy dotyczy Partnerów, którzy przystąpili do Programu Partnerskiego ComperiaLead przed dniem 29 kwietnia 2014 r. Wzór umowy należy pobrać w zakładce Dokumenty, wybierając odpowiednio:
- umowę dla osób fizycznych (nie będących płatnikiem VAT)
- mowę dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (nie będących płatnikiem VAT)
- umowę dla firm (dokument dla podmiotów będących płatnikami podatku VAT)
Właściwy dokument należy uzupełnić poprawnymi danymi wydrukować w dwóch egzemplarzach, podpisać i przesłać do nas za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Pamiętaj o tym, że dane na umowie muszą być zgodne z danymi w Programie Partnerskim. Przed odesłaniem umowy możesz sprawdzić dane w zakładce Twoje dane (Panel Administracyjny >> Twoje konto >> Dane osobowe).
Osoby, które przystąpiły do Programu od dnia 29 kwietnia 2014 r. nie muszą podpisywać umowy w wersji papierowej. Wystarczy, że:
- Prawidłowo wypełnią formularz rejestracyjny niezbędnymi danymi.
- Zapoznają się z naszym Regulaminem i zaakceptują jego postanowienia.
- Aktywują konto poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na adres mailowy, podany podczas rejestracji.
3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zarobione pieniądze?
Wynagrodzenie jest naliczane w cyklu miesięcznym pomiędzy 25. a ostatnim dniem każdego miesiąca, następującym po miesiącu, w którym zostały złożone wnioski. Pieniądze są wypłacane przelewem do 20. dnia następnego miesiąca po miesiącu, w którym należne wynagrodzenie zostało naliczone, na numer konta bankowego podany w Panelu Administracyjnym.
Do wypłaty wynagrodzenia niezbędne jest wystawienie w Panelu Administracyjnym:
- Rachunku – przez Partnera niebędącego płatnikiem podatku VAT
- Faktury VAT – w przypadku firm
4. Od jakiej kwoty mogę wystawić rachunek/fakturę?
Należne wynagrodzenie można wypłacić, gdy kwota zgromadzona na Koncie Głównym Partnera wynosi co najmniej 50,- zł brutto.
5. Co muszę zrobić, aby skorzystać z e-rachunku/e-faktury?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi domniemanej zgody na wystawianie i przesyłanie e-faktur oraz e-rachunków wprowadziliśmy do Regulaminu Programu Partnerskiego ComperiaLead zapisy zwalniające Wydawców z przesyłania zgód w formie pisemnej. Zgoda obu stron na przesyłanie i otrzymywanie dokumentów w formie elektronicznej została zawarta w §6 pkt 8:
Partner oraz Comperia.pl wyrażają zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Wystawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz.U.2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Wystawcę w celu przesyłania faktur w formie elektronicznej. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do rejestracji w systemie faktur w formie elektronicznej. Odbiorcy przysługuje prawo dostępu do treści danych i prawo poprawiania.
Powyższy zapis dotyczy zarówno nowych, jak i dotychczasowych Partnerów ComperiaLead. Dzięki temu wystawianie e-rachunku/-e-faktury nie wymaga żadnych dodatkowych formalności.
6. Jak wystawić e-rachunek/e-fakturę?
Aby wystawić e-rachunek/e-fakturę zaloguj się do Panelu Administracyjnego i przejdź do zakładki Wynagrodzenia. Zsumuj wszystkie wnioski za pomocą zaznaczenia ich i kliknięcia w przycisk “Zliczaj”, a następnie wygeneruj rachunek/fakturę za pomocą przycisku “Wystaw rachunek/fakturę”. Gotowy dokument prześlij do nas mailem odpowiednio na adres: rachunek@comperia.pl lub faktura@comperia.pl.
Oryginalny plik z wygenerowanym e-rachunkiem/e-fakturą (bez podpisu) należy przesłać jako załącznik do maila. Prosimy o nie wysyłanie skanów i zdjęć.
7. Czy jako płatnik VAT mogę wystawić fakturę według własnego szablonu?
Tak, w Panelu Administracyjnym możesz wystawić zarówno fakturę systemową, jak również fakturę według własnego szablonu.
Aby wystawić fakturę według indywidualnego wzoru przejdź do zakładki Wynagrodzenia, następnie po zliczeniu wszystkich wniosków wybierz „Wystaw Fakturę” i dodaj plik z własną fakturą.
Dane na fakturze muszą być zgodne z danymi podanymi w Panelu Administracyjnym.
Mamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Ciebie pomocne. Pamiętaj również, że w przypadku pytań zawsze możesz poprosić o pomoc Konsultanta.
program partnerski
2016-09-22
wygląda ciekawie, nie wiem czego się po tym programie spodziewać
redaktor
2016-09-23
Zachęcamy do wypróbowania 🙂
Michał
2016-12-14
Czyli jeśli zarobie pieniądze na początku grudnia to wypłacę je dopiero pod koniec lutego 🙁
redaktor
2016-12-15
Michale,
faktycznie, rozliczenie grudnia zostanie udostępnione na przełomie stycznia i lutego, zaś płatności zostaną zrealizowane przelewem do 20. lutego.
Rozliczenia odbywają się w cyklu miesięcznym na podstawie raportów, które otrzymujemy od klientów. Oznacza to, że zarówno wnioski z początku jak i z końca grudnia zostaną rozliczone na podstawie tego samego raportu, stąd czas oczekiwania we wspomnianym przez Ciebie przypadku może się wydawać długi.
Pozdrawiamy,
Zespół ComperiaLead
Marian
2017-01-17
Witam. Jestem płatnikiem KRUS. Czy mogę dorabiac w programie partnerskim?? Jesli tak to w jaki sposób aby caly czas byc tym platnikiem. Pozdrawiam
redaktor
2017-01-18
Witaj Marianie,
z punktu widzenia naszego programu partnerskiego nie ma przeciwwskazań, aby osoba ubezpieczona w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego podjęła z nami współpracę. Jednakże jeśli nie chcesz utracić dotychczasowych świadczeń, najlepszym rozwiązaniem będzie zasięgnięcie szczegółowych informacji bezpośrednio w KRUS.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Diana
2017-01-29
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam , zaczęłam współpracę z comperialead 2 -3 tyg temu … Pieniążki które teraz zarobilam otrzymam dopiero 20 marca ? Następne kiedy ( Rozliczane jest wszystko co dwa miesiące?) ?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź 🙂
redaktor
2017-02-01
Witaj Diano,
zwyczajowo wnioski rozpatrywane są w cyklach miesięcznych, czyli wnioski złożone np. w styczniu powinny zostać udostępnione w rozliczeniu na przełomie lutego i marca. Zaś wypłata wynagrodzenia powinna nastąpić do 20. dnia miesiąca po udostępnieniu rozliczenia, czyli w tym przypadku do 20 marca.
Rozliczenia na powyższych warunkach odbywają się co miesiąc.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Monika
2017-02-02
MNie własnie zwerbowała Pani Sandra opowiedziała wszystko teraz tylko poczekamy jeszcze sekunda jeszcze chwilka i juz bede działać i ja Kto nie sprobuje ten nie pije szampana 😛
redaktor
2017-02-03
Moniko, witamy na pokładzie i życzymy owocnej współpracy!
kika
2017-02-09
Witam
Jestem osoba poczatkujaca.
Dostałam od Panstwa wiadomosc z informacja o rozliczeniach wynagrodzen.Wchodzac na panel administracyjny mam zerowe zestawienia.Nie moge nic wysłac bo nie mam co zliczyc.Czy to taki wstep na przyszłe zadania?
redaktor
2017-02-10
Witaj Kika,
wiadomość o zakończeniu okresu rozliczeniowego jest przez nas wysyłana co miesiąc, po udostępnieniu rozliczenia i ma charakter informacyjny.
W zakładce „Wynagrodzenia” pojawiają się wnioski przekazane do wypłaty, które pomyślnie przeszły proces rozliczenia. Jeśli dopiero do nas dołączyłaś, najprawdopodobniej na Twoim koncie nie został odnotowany jeszcze żaden wniosek i tym samym, nic nie zostało przekazane do rozliczenia, zatem zerowe zestawienie jest w tym przypadku jak najbardziej naturalne.
Rachunek lub fakturę będziesz mogła wystawić dopiero w momencie, gdy na Twoim koncie zostaną odnotowane i rozliczone wnioski. Czyli np. wnioski złożone w bieżącym miesiącu (luty) powinny zostać udostępnione w rozliczeniu na przełomie marca i kwietnia. Zaś wypłata wynagrodzenia powinna nastąpić do 20. dnia miesiąca po udostępnieniu rozliczenia, czyli w tym przypadku do 20 kwietnia.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
kamil
2017-02-20
jestem nowy i nie wiem co robic moze ktos mi pomoc
redaktor
2017-02-21
Witaj Kamilu,
na początek zachęcamy do zapoznania się z krótką prezentacją “Pierwsze kroki z ComperiaLead”. Znajdziesz ją pod tym linkiem: http://www.comperialead.pl/dokument/7541c9a3cf51, oraz po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego w zakładce Twoje konto > Dokumenty > Wskazówki i instrukcje.
Jednym z prostych sposobów zarabiania z ComperiaLead dla początkujących są także działania na linkach w social media. Możesz na przykład zamieszczać posty zachęcające do skorzystania z produktu wraz z wygenerowanym uprzednio linkiem polecającym. Pamiętaj jednak, że sporadycznie zdarzają się kampanie, których nie można promować w serwisach społecznościowych – wówczas informacja taka zostanie zamieszczona w Tabeli prowizji w szczegółach oferty.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Konrad
2017-02-20
Witam. Kiedy beda rozliczenia za styczen ??
redaktor
2017-02-21
Witaj Konradzie,
Reklamodawcy przesyłają do nas raporty z działań do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym była prowadzona kampania. Zwykle w ciągu tygodnia od tego terminu ogłaszane jest rozliczenie miesiąca. Zatem w przypadku stycznia, rozliczenie powinno nastąpić na początku marca.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Merymery
2017-02-21
Witam chcialabym sie dowiedziec co sie dzieje z wyplatami bo wczoraj byl 20 a wyplat nie widac
redaktor
2017-02-21
Merymery,
wypłaty wynagrodzeń w ComperiaLead są zlecane 20. dnia każdego miesiąca. Natomiast czas, w którym pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie zależny jest od godzin księgowania transakcji w poszczególnych bankach. Godziny te każda z instytucji finansowych określa indywidualnie.
Pozdrawiamy,
Zespół ComperiaLead
albert
2017-03-03
Witam!
Jestem w programie 32 dni i jak wchodzę na rozliczenie pokazuje mi stan zerowy czy to normalne? A jeszcze wysłałem wiadomość o treści,, Proszę o instrukcje jak zlecić wypłatę z ComperiaLead,,i nie dostałem odpowiedzi dla czego?
redaktor
2017-03-06
Witaj Albercie,
Jeśli, zgodnie z tym co napisałeś, jesteś w programie od 32 dni to większość Twoich wniosków najprawdopodobniej pochodzi z miesiąca lutego, co oznacza, że stan zerowy rozliczenia jest w tym momencie jak najbardziej naturalny. Raporty za działania w miesiącu lutym mogą do nas spływać do końca marca i dopiero na ich podstawie zostanie udostępnione rozliczenie (najprawdopodobniej w pierwszym tygodniu kwietnia).
Jeśli chodzi o instrukcję wypłat, załączamy ją poniżej:
1. Po udostępnieniu rozliczenia za miesiąc, w którym działałeś zaloguj się do Panelu Administracyjnego i przejdź do zakładki Wynagrodzenia.
2. Zsumuj wszystkie wnioski za pomocą zaznaczenia ich i kliknięcia w przycisk „Zliczaj”
3. Wygeneruj rachunek/fakturę za pomocą przycisku „Wystaw rachunek/fakturę”.
4. Gotowy dokument prześlij do nas mailem odpowiednio na adres: rachunek@comperia.pl lub faktura@comperia.pl.
5. Upewnij się, że Twoje dane do rozliczenia są uzupełnione poprawnie (zawierają numer konta oraz nazwę banku).
Umożliwi nam to wykonanie przelewu z Twoim wynagrodzeniem.
Powyższą instrukcję przesyłamy także raz w miesiącu mailowo w wiadomości informującej o udostępnieniu rozliczenia za dany miesiąc.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Krzysztof
2017-03-09
Mam wniosek z stycznie jego status to potencjalnie rozliczony a w wynagrodzeniach mam nadal zero dlaczego i kiedy dostanę przelew
redaktor
2017-03-10
Witaj Krzysztofie,
najprawdopodobniej próbowałeś zliczyć wnioski przed ostatecznym udostępnieniem rozliczenia.
O udostępnieniu rozliczenia każdorazowo informujemy wysyłając maila oraz zamieszczając aktualność w Panelu Administracyjnym ComperiaLead. Dopiero wówczas możliwe jest zliczenie wniosków ze statusem „Potencjalnie rozliczony”.
Przelewy z wynagrodzeniem za styczeń zostaną przekazane do wypłaty 20. marca.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Daniel
2017-03-09
Jak jest z programem partnerskim bo jak jakiś czasu temu widziałem informacje na stronie o tym jakie prowizje otrzymujemy od osób pod nami i z drugiego poziomu tak teraz nigdzie nie mogę znaleźć, nadal są wypłacane prowizje od osób zwerbowanych do programu? Jeśli tak to jak wygląda tabela tych prowizji i ilu poziomowa jest?
redaktor
2017-03-10
Witaj Danielu,
program poleceń ComperiaLead w dalszym ciągu obowiązuje. Wydawca otrzymuje 5% wysokości comiesięcznego wynagrodzenia osoby, która zarejestruje się z polecenia.
Więcej szczegółów znajdziesz po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego ComperiaLead w zakładce Twoje konto > Poleć stronę: http://www.comperialead.pl/polecstrone.html
Pozdrawiamy,
Zespół ComperiaLead
Krzysztof
2017-03-14
Dzień dobry mieszkając za granicą mogę z tej pracy w comperialead rozliczać się tutaj a nie w Polsce?
redaktor
2017-03-16
Dzień dobry Krzysztofie,
rozliczenie dochodu za granicą jest oczywiście możliwe, w tym celu niezbędne będzie przesłanie do nas Certyfikatu rezydencji oraz podanie aktualnych danych, w tym właściwego numeru konta.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Konrad
2017-03-20
czy jak fakture wyslalem na maila 20marca o godz 8 rano to jeszcze dostane w tym miesiacu wynagrodzenie czy juz w nastepnym miesiacu ??
redaktor
2017-03-22
Witaj Konradzie,
przelew z Twoim wynagrodzeniem został zrealizowany jeszcze w tym miesiącu i pieniądze powinny być już na Twoim koncie. Polecamy jednak, aby w przyszłości generować rachunki i przesyłać je do nas trochę wcześniej, najlepiej maksymalnie na jeden dzień roboczy przed terminem wypłat.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Dawid
2017-03-23
Witam ile może trwać status “trwa weryfikacj” ? 4 wnioski są w tym statusie ponad miesiąc.
redaktor
2017-03-20
Witaj Dawidzie,
Status „trwa weryfikacja” jest statusem charakterystycznym dla wniosków, które są weryfikowane przez bank. Pojawia się on w niedługim czasie od złożenia wniosku i może się utrzymywać aż do momentu udostępnienia rozliczenia. Wszystko zależy zatem od tego, kiedy dany wniosek został złożony. Na przykładzie miesiąca lutego, wniosek złożony np. 2 lutego będzie posiadał status „trwa weryfikacja” aż do momentu udostępnienia rozliczenia za miesiąc luty, które będzie miało miejsce na początku kwietnia.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Piotr
2017-03-26
Witam . Jestem w programie od jakiś 2 tygodni . Mam 7 wniosków i od tygodnia ich status to ” przekazany do banku ” . Czy musze coś zrobić aby ten status się zmienił na ” trwa weryfikacja ” lub ” oczekuje na rozliczenie ? Czy po prostu muszę czekac ? Oraz jak mogę sprawdzić na jaki rachunek bankowy będę dostawał wynagrodzenie ?
redaktor
2017-03-27
Witaj Piotrze,
statusy wniosków w ComperiaLead zmieniają się automatycznie, na podstawie raportów od klientów, zatem w tym momencie pozostaje czekać na udostępnienie rozliczenia za miesiąc, w którym złożone zostały wnioski.
Jeśli chodzi o numer konta do przelewu wynagrodzenia, swoje dane możesz na bieżąco kontrolować/uzupełniać po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego ComperiaLead w zakładce Twoje konto > Twoje dane: https://www.comperialead.pl/twoje-dane.html. Numer rachunku powinien zostać uzupełniony w podzakładce „Rozliczenie”: https://www.comperialead.pl/twoje-dane-rozliczenie.html
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Artur
2017-04-01
Witam,
Jako osoba prywatna, niebędącego płatnikiem podatku VAT, wystawiam rachunek – jak rozliczyć się dalej z tego rachunku, czy muszę zapłacić podatek? Gdzie znajdę informacje na ten temat?
Pozdrawiam Artur
redaktor
2017-04-03
Witaj Arturze,
Jeśli chodzi o kwestie podatkowe, obowiązek rozliczenia podatku spoczywa na wydawcy. W przypadku osób fizycznych należy to zrobić w rocznym rozliczeniu PIT. Przy czym uczulamy, że Comperia.pl nie wystawia PIT’ów za działania w Programie Partnerskim ComperiaLead. Dochód Wydawcy osiągany jest z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowej na stronie internetowej. Prawidłowo powinnaś przekazywać podatek do US co miesiąc (za miesiące, w których zostało wypłacone wynagrodzenie).
Nie mniej, w przypadku wątpliwości co do rozliczenia, polecamy skontaktować się z Urzędem Skarbowym właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Konrad
2017-04-03
Kiedy będzie mozna wystawić fakture za luty ?
redaktor
2017-04-04
Witaj Konradzie,
zliczenie wniosków i wystawienie rachunku/faktury za luty będzie możliwe po udostępnieniu rozliczenia za luty, które powinno mieć miejsce do końca tego tygodnia.
O udostępnieniu rozliczenia poinformujemy mailowo oraz w aktualnościach w Panelu Administracyjnym.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Maciej
2017-04-12
Witam , chciałbym sie dowiedziec jak wygladac rozliczanie sie z skarbow od kazdej zarobionej zlotowki oraz czy doliczamy zarobione zlotowki w pit-37 ?
redaktor
2017-04-12
Witaj Macieju,
jeśli chodzi o formę współpracy, w przypadku osób fizycznych, odbywa się ona na zasadzie udostępnienia powierzchni reklamowej na stronie internetowej. Obowiązek rozliczenia podatku spoczywa na wydawcy i należy to zrobić w rocznym rozliczeniu PIT. Dochód osiągany jest z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowej na stronie internetowej.
Nie mniej, w przypadku wątpliwości co do rozliczenia, polecamy skontaktować się z Urzędem Skarbowym właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania. Tam powinieneś uzyskać rzetelną odpowiedź, uwzględniającą wymogi danego Urzędu.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Tomek
2017-04-20
Witam dziś powinienem dostać pieniądze za luty bo jest 20 już a co teraz nie mam mejla wysłałem wszystko zrobilem a przelewu nie dostałem
redaktor
2017-04-21
Witaj Tomku,
standardowo wynagrodzenia są przekazywane do wypłaty 20. dnia miesiąca, pamiętaj jednak, że w zależności od czasu księgowania w Twoim banku, pieniądze mogą trafić na Twoje konto nawet po dwóch dniach roboczych.
Gdyby jednak okazało się, że pieniądze do Ciebie nie dotarły pomimo dopełnienia wszelkich formalności, uprzejmie prosimy o wiadomość na adres: kontakt@comperialead.pl.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Magda
2017-04-25
Witam dołączyłam do programu 27 marca i jestem w programie 32 dni czy w maju zostanę rozliczone? Obawiam się ponieważ nie dostałam a początku kwietnia e-maila od was o zakonczeniu rozliczenia za marzec nie moge tez wystawic faktury poniewaz status jest zerowy. Co robić?
redaktor
2017-04-26
Witaj Magdo,
na początku kwietnia wysyłaliśmy mailing o udostępnieniu rozliczenia za luty. Rozliczenie marca zostanie udostępnione na początku maja, zatem jeśli posiadasz jakieś wnioski z marca, dopiero wówczas powinny one zmienić swoje statusy i wtedy będzie możliwa wypłata należnego wynagrodzenia.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
piotr
2017-04-25
Witam jak długo może trwać weryfikacja produktu pozabankowego, w momencie kiedy otworzyłem go w 2017-03-07 i nadal nic sie nie zmenia?
redaktor
2017-04-26
Witaj Piotrze,
rozliczenia w ComperiaLead odbywają się w cyklach miesięcznych. Wnioski złożone w miesiącu marcu są rozliczane na podstawie raportów przesyłanych do nas przez klientów. Raporty te mogą do nas spływać do końca kwietnia i zazwyczaj w przeciągu tygodnia, na ich podstawie udostępniane jest rozliczenie. Zatem jeśli wniosek został złożony np. 7. marca to jego weryfikacja może potrwać nawet dwa miesiące.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Kuba
2017-05-02
Witam. Mam wnioski z 1 i 3 marzec które są już od miesiąca potencjalnie rozliczone. Kiedy pójdzie coś dalej? Są to wnioski z różnych banków BGZ-Millenium – Credit.
Jaki teraz powinien pojawić się status po tym Potencjalnie Rozliczony i co będę musiał zrobić żeby kasa wpłynęła?
redaktor
2017-05-04
Witaj Kubo,
rozliczenie marca powinno zostać udostępnione koło 8 maja, o czym będziemy informować mailowo oraz w aktualnościach w Panelu Administracyjnym ComperiaLead. Wówczas możliwa będzie wypłata należnego wynagrodzenia.
Aby otrzymać wynagrodzenie należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego należy przejść do zakładki Wynagrodzenia.
2. Następnie należy zsumować wszystkie wnioski za pomocą zaznaczenia ich i kliknięcia w przycisk „Zliczaj”
3. Kolejnym krokiem jest wygenerowanie rachunku/faktury za pomocą przycisku „Wystaw rachunek/fakturę”.
4. Gotowy dokument należy przesłać do nas mailem odpowiednio na adres: rachunek@comperia.pl lub faktura@comperia.pl.
5. Ostatnim, bardzo ważnym krokiem jest weryfikacja w Panelu, czy dane do rozliczenia są uzupełnione poprawnie (zawierają numer konta, na które mamy przekazać wynagrodzenie oraz nazwę banku).
Umożliwi nam to wykonanie przelewu z wynagrodzeniem na właściwy rachunek bankowy.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Marek
2017-05-03
Witam!
Jestem nowy w programie 23 dni i jak wchodzę na rozliczenie pokazuje mi stan zerowy czy to normalne? A jeszcze kliknąłem “Dołącz do kampanii” a następnie zaznaczyłem “Banner” itd. Kliknąłem “Zgłoś się” Co mam zrobić dalej… Czekam?
redaktor
2017-05-04
Witaj Marku,
rozliczenia w ComperiaLead odbywają się w cyklach miesięcznych. Wnioski złożone w miesiącu maju są rozliczane na podstawie raportów przesyłanych do nas przez klientów. Raporty te mogą do nas spływać do końca czerwca i zazwyczaj w przeciągu tygodnia, na ich podstawie udostępniane jest rozliczenie. Nie widzimy jednak w naszym systemie, aby na Twoim koncie odnotowane zostały jakieś wnioski, zatem zerowy stan konta jest w tym przypadku jak najbardziej prawidłowy.
Natomiast jeśli zgłosiłeś się do wybranych kampanii, do narzędzia banner, w pierwszej kolejności należy oczekiwać na zaakceptowanie zgłoszenia, a następnie wygenerować materiały i rozpocząć promocję kampanii.
W tym miejscu zachęcamy do zapoznania się z krótką prezentacją „Pierwsze kroki z ComperiaLead”. http://www.comperialead.pl/dokument/7541c9a3cf51. Znajdziesz w niej m.in. instrukcję, jak promować kampanię za pomocą wspomnianych bannerów na własnej domenie.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Monika
2017-05-04
ja mam podobne pytanie co kolega wyżej … czy jeśli jestem na zwolnieniu i płaci mi ZUS to mogę dorabiać na tej stronie ? Ktoś cos wie… ??
Wioleta
2017-05-06
Witam. Mam pewne watpliwosci. Zaczelam prace 11.04.2017. I na dzien dzisiwjszy mam 65 wnioskow . Czesc z nich ma przekazany status do banku a reszta weryfikacja . Z kad pewnosc ze faktycznie zarobie te pieniazki?? I jak sie rozliczac z US?
redaktor
2017-05-08
Witaj Wioleto,
wnioski ze statusem „Przekazany do banku” oraz „Trwa weryfikacja” mają charakter informacyjny i pokazują orientacyjną kwotę, która byłaby należna w przypadku rozliczenia wszystkich złożonych wniosków. Zliczeniu i wypłacie podlegają wnioski ze statusem „Potencjalnie rozliczony”, zatem na etapie, który opisujesz nie ma pewności, że wszystkie wnioski zostaną rozliczone przez bank.
Faktyczna kwota do wypłaty pojawi się po udostępnieniu rozliczenia za dany miesiąc i może ulec zmianie względem kwoty początkowej.
Jeśli chodzi o kwestie podatkowe, obowiązek rozliczenia podatku spoczywa na wydawcy, należy to zrobić w rocznym rozliczeniu PIT. Przy czym uczulamy, że Comperia.pl nie wystawia PIT’ów za działania w Programie Partnerskim ComperiaLead. Dochód Wydawcy osiągany jest z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowej na stronie internetowej. Prawidłowo powinnaś przekazywać podatek do US co miesiąc (za miesiące, w których zostało wypłacone wynagrodzenie).
Nie mniej, w przypadku wątpliwości co do rozliczenia, polecamy skontaktować się z Urzędem Skarbowym właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Andrzej
2017-05-20
Witam za MSC maj do kiedy składać wniosek do wypłaty i kiedy mogę ją orientacyjnie dostać na konto.Drugie pytanie czy to prawda że jak nie złoże polecenia wypłaty po jednym okresie rozliczeniowym to pieniądze nie przechodzą na następny MSC?
redaktor
2017-05-22
Witaj Andrzeju,
rozliczenia w ComperiaLead odbywają się w cyklach miesięcznych. Wnioski złożone w miesiącu maju są rozliczane na podstawie raportów przesyłanych do nas przez klientów. Raporty te mogą do nas spływać do końca czerwca i zazwyczaj w przeciągu tygodnia, na ich podstawie udostępniane jest rozliczenie.
Następnie, po udostępnieniu rozliczenia, na podstawie rachunków/faktur wystawionych przez Wydawców do 20. dnia miesiąca (dla przykładu wniosków z maja byłby to 20.lipca) należne wynagrodzenie przekazywane jest do wypłaty. Zliczeniu i wypłacie podlegają wnioski ze statusem „Potencjalnie rozliczony”.
Jeśli chodzi o niewypłacenie środków w jednym z okresów rozliczeniowych, nie jest prawdą, że pieniądze przepadną, jednak w miarę możliwości prosimy o wystawianie rachunków/faktur a tym samym wypłatę wynagrodzeń co miesiąc.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Kamila
2017-05-24
Witam. Jeśli podałam błędny nr konta do rozliczenia a status to “oczekuje na wypłacenie” czy jest możliwość odzyskania pieniędzy ? Rachunek wystawiłam 20 maja
redaktor
2017-05-25
Witaj Kamilo,
uprzejmie prosimy o przesłanie do nas wiadomości mailowej na adres: kontakt@comperialead.pl. Do weryfikacji Twojego zapytania niezbędne będzie podanie loginu oraz adresu mailowego, który podawałaś podczas rejestracji.
Jednocześnie uczulamy, aby przywiązywać szczególną wagę do poprawności uzupełnianych danych.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead