
„Kto pyta nie błądzi”… W ComperiaLead doskonale o tym pamiętamy, i aby ułatwić Waszą pracę, tym razem zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące procesu reklamacyjnego:
1. Co może być powodem nieodłożenia się wniosku w panelu i jak temu przeciwdziałać?
2. Kiedy najlepiej złożyć reklamację?
Prosimy o składanie reklamacji dopiero po rozliczeniu miesiąca, w którym wniosek został wypełniony. Rozliczenia odbywają się w cyklu miesięcznym. Reklamodawcy przesyłają raporty z działań do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym była prowadzona kampania. Zwykle w ciągu tygodnia od tego terminu ogłaszane jest rozliczenie miesiąca (o czym informujemy m.in. wysyłając e-mail na adres podany przy rejestracji w Programie Partnerskim). Wówczas wszystkie wnioski ujęte w raportach zmieniają swoje statusy.
Złożenie reklamacji przed rozliczeniem nie przyśpieszy w żaden sposób terminu jej rozpatrzenia przez Reklamodawcę, a może ponadto okazać się zbędne. Często zdarza się bowiem, że w raportach od Reklamodawców zawierają się także wnioski, które nie odłożyły się w panelu na czas.
3. W jaki sposób złożyć reklamację, gdy wniosek odłożył się w panelu, ale został odrzucony?
Reklamacje należy składać przez panel ComperiaLead klikając w zakładkę Statystyki >> Wnioski. Przy każdym zarejestrowanym wniosku, który został odrzucony znajduje się po prawej stronie mała ikonka ,
służąca do złożenia reklamacji. Po kliknięciu w nią otworzy się formularz reklamacji. W sytuacji, gdy wniosków jest dużo prosimy zwrócić szczególną uwagę, aby nie klikać w dowolną ikonkę, tylko dokładnie w tę, której dotyczy reklamowany wniosek. Przy każdym wniosku znajduje się jego numer, nazwa produktu i Banku oraz data otwarcia formularza kontaktowego. Te informacje powinny być pomocne przy ustalaniu czy reklamacja dotyczy właściwego wniosku. Właściwe przypisanie reklamacji do wniosku jest bardzo ważne w procesie rozpatrywania reklamacji.
Składając reklamacje należy podać w formularzu jak najwięcej informacji umożliwiających ComperiaLead potwierdzenie i zweryfikowanie u Reklamodawcy, że istotnie dany produkt został nabyty zgodnie z warunkami kampanii i powinno zostać za niego przyznane wynagrodzenie. W przypadku produktów, przy których zawierana była umowa prosimy o podanie numeru umowy, przy kontach osobistych pomocny będzie także numer konta, jaki Bank przydzielił Klientowi. Bez jednoznacznych danych potwierdzających racje Wydawcy nie będzie możliwości rzetelnego rozpatrzenia reklamacji przez Reklamodawcę. Prosimy o przemyślane składanie reklamacji.
4. W jaki sposób złożyć reklamację, gdy wniosek nie odłożył się w panelu?
Reklamacje do wniosków, które nie odłożyły się w systemie również należy zgłaszać przez panel ComperiaLead. Ścieżka składania reklamacji jest podobna, jak w przypadku wniosków odrzuconych, widocznych w panelu. Reklamacje należy składać klikając w zakładkę Statystyki >> Wnioski >> Statystyka kliknięć
Będąc na podstronie statystyka kliknięć we wnioski należy odszukać po dostępnych kryteriach filtrowania produkt oraz określić ramy czasowe, kiedy dane kliknięcie we wniosek nastąpiło. Gdy system wyfiltruje właściwą kampanię należy następnie kliknąć w ikonkę „>>” co spowoduje rozwinięcie listy kliknięć wraz datami. Przy kliknięciu, które nie odłożyło się w formie wniosku, a skutkowało skorzystaniem z produktu, należy złożyć reklamację, klikając w identyczną ikonkę i podając taki sam rodzaj informacji, jak w przypadku składania reklamacji na wniosek, który odłożył się w panelu.
Mamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Jednocześnie, w oczekiwaniu na rozpatrzenie reklamacji, uprzejmie prosimy o cierpliwość. Jako Program Partnerski przekazujemy do Reklamodawców reklamacje na bieżąco, nie mamy jednak bezpośredniego wpływu na termin rozpatrywania reklamacji przez inne podmioty.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji, na które odpowiedź nie została udzielona w powyższym artykule, uprzejmie prosimy o kontakt na adres e-mail: konsultant@comperialead.pl.
Witam jestem w programie od 2 tygodni ,przyznam że jestem początkująca wykonałam pierwszy krok zalogowałam się założyłam domenę która została zaakceptowana i co dalej….. przyznam szczerze że nie wiem co dalej mam robić. Chciałabym się rozwijać w programie i proszę bardzo o pomoc w kolejnych krokach abym mogła zarabiać pozdrawiam.
Witaj Ilono,
na początek zachęcamy do zapoznania się z krótką prezentacją „Pierwsze kroki z ComperiaLead”. http://www.comperialead.pl/dokument/7541c9a3cf51. Znajdziesz w niej m.in. instrukcję, jak promować kampanię za pomocą bannerów na własnej domenie.
Jednym z prostych sposobów zarabiania z ComperiaLead dla początkujących są także działania na linkach, np. w social media. Możesz zamieszczać posty zachęcające do skorzystania z produktu wraz z wygenerowanym uprzednio linkiem polecającym.
Aby wygenerować link do wybranej kampanii, należy odszukać w Tabeli Prowizji interesujący produkt, a następnie przejść do szczegółów oferty klikając w przycisk „Zobacz więcej”.
Po naciśnięciu przycisku [link] prosimy wprowadzić dowolny tekst/url do grafiki, np. jazda testowa lub konto osobiste i kliknąć [generuj link].
Teraz wystarczy już tylko skopiować link z drugiego pola (zaczynający się od http://…) i rozpocząć promocję kampanii.
Powyższy schemat dotyczy oczywiście kampanii, do których zgłoszenie zostało już zaakceptowane przez dedykowanego Accounta. Pamiętaj także, że sporadycznie zdarzają się kampanie, których nie można promować w serwisach społecznościowych – wówczas informacja taka zostanie zamieszczona w Tabeli prowizji w szczegółach oferty.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead