Drodzy czytelnicy,
W ostatnim czasie pojawiły się wśród kilku Partnerów pewne wątpliwości związane z procesem rozliczania wniosków oraz rozumienia poszczególnych statusów wniosków. W związku z tym postanowiliśmy poświęcić kilka słów aby w sposób rzetelny wyjaśnić i przedstawić wskazane zagadnienie.
Każdy z Partnerów w swoim Panelu Administracyjnym otrzymuje kompletną informację na temat wpływających wniosków.
Dzięki informacji o statusie formularzy, Partner otrzymuje informacje o tym ile było kliknięć w jego wnioski (status ?wejście?), ile wniosków jest w trakcie weryfikacji przez bank (status ?otwarty?), za ile wniosków przysługuje mu wynagrodzenie za ostatni okres rozliczeniowy (status ?rozliczony?), ile wniosków jest w trakcie wypłacania na konto Partnera (status ?oczekuje na wypłacenie?), ile wniosków zostało już wypłaconych (status ?wypłacony?) oraz ile wniosków zostało odrzuconych w trakcie weryfikacji przez bank (status ?odrzucony?).
Z powodu częstych pomyłek, polegających na utożsamianiu wniosków ze statusem ?wejście?(kliknięcie) z wnioskami o statusie ?otwarty? Program Partnerski ComperiaLead.pl wprowadza zmiany w systemie trackingowym. Od dnia 9.08.2012 wszystkie wypełnione wnioski będą oznaczony statusem ?otwarty?.
Konwersja będzie liczona jako stosunek wniosków otwartych do wniosków rozliczonych.
Rozliczenia w Programie Partnerskim ComperiaLead.pl dokonywane są na podstawie raportów rozliczeniowych dostarczanych przez banki pomiędzy 20 ? tym a ostatnim dniem każdego miesiąca, następującym po miesiącu , w którym wpłynęły wypełnione wnioski.
Należy podkreślić, że ComperiaLead.pl jako pośrednik pomiędzy Instytucjami Finansowymi. a Partnerami w kwestii rozliczeń przyznaje wynagrodzenie tylko i wyłącznie na podstawie wniosków zaakceptowanych przez bank. Stąd zarówno Partner jak i ComperiaLead.pl są związani decyzją o przyznaniu prowizji przez bank.
Pozdrawiamy
Zespół ComperiaLead.pl
akro
2012-08-13
Kto mial takie watpliwosci ? Wedlug mnie jest tam czytelnie. Tak czy inaczej, fajnie, ze dalisci mozliwosc wypowiadania sie.
Bartek
2012-08-27
a dla mnie ta zmiana jest błędem i dlaczego parę osób ma mieć wpływ na resztę, brak wyświetlania opcji – “tylko wejść na wniosek ” blokuje weryfikacje jakiejkolwiek aktywności klientów…oczywiście można sprawdzać wejścia na stronę ale to nie to samo co otwarcie wniosku danego…
redaktor
2012-08-28
Bartek- w Panelu Administracyjnym nadal dostępna jest informacja o liczbie kliknięć we wnioski. Statystyka kliknięć we wnioski dostępna jest z zakładce”Wnioski”.
Zakładka zawiera informacje o liczbie kliknięć we wnioski z poszczególnych stron Partnera. Po kliknięciu w “pokaż szczegóły” udostępniana jest informacja o produktach oraz liczbie wejść. Po rozwinięciu każdego produktu zawarta jest informacja o adresie IP z którego pochodzi kliknięcie wraz z datą.
bek
2012-08-27
Moim zdaniem coś tu nie gra z Waszymi rozliczeniami: macie najgorszy współczynnik uzupełnionych leadów do klików – na poziomie 3,25% w innych programach mam od 10 do 16%. Spory rozrzut…
WojtekKa
2012-08-27
Wspolpracuje z Compalead praktycznie od poczatku. Ani razu nie bylo problemow. Dzialam na narzedziqch z mini porownywarkami ktore moim zdaniem sprawdzaja sie ok i nie mialem nigdy problemow z rozliczeniami. A jestem zadowolony bo to sa bardzo dobre pieniadze. Problem w tym ze niektorzy mocno kombinuja i gdy im sie nie udaje zrzucaja wine na programy. W innych programach tez sie spotkalem z takimi przypadkami. Generalnie nie narzekam. Mozna ladnie zqrobic ale trzebq byc tez fair.
Bartek
2012-08-28
a jakie są inne firmy oferujące tego typu usługi ?
Bartek
2012-08-29
a rzeczywiście …
Bartekautor
2013-10-10
rozliczenia są czytelne i proste tam raczej nie ma się do czego przyczepić
autor
2013-10-10
no może do jednej rzeczy że nie wszystkie wnioski są rozliczane za poprzedni miesiąc ale to tak jak wszędzie
redaktor
2013-10-11
Bartek, dzięki za opinie! Zmiany statusów wniosków są zależne od raportowań reklamodawców, w związku z tym rozliczenia mogą się nieznacznie przedłużyć 😉 Zachęcamy do aktywnego działania i komentowania! 🙂
Tomasz
2014-06-12
Czy żeby korzystać z Comperialead trzeba mieć działalność gospodarczą?
Jak się rozliczać z US?
redaktor
2014-06-12
Tomaszu, z Programu Partnerskiego ComperiaLead mogą korzystać również osoby fizyczne. Nie musisz mieć działalności gospodarczej, aby rozpocząć z nami współpracę.
Rozliczenie z US odbywa się na podstawie wystawionego przez nas PIT’u 8C, który jest uzupełniany zgodnie z danymi podanymi w Panelu Administracyjnym. Takie przychody będziesz mógł zakwalifikować jako “przychody z innych źródeł”.
Arkadiusz
2014-06-23
Witam,
Czy osoba fizyczna (nie posiadająca działalności gospodarczej) może bez problemu współpracować i rozliczać się z Comperia Lead ?? Jeżeli tak to w jakiej formie to się odbywa?? Dziękuje za odpowiedź.
redaktor
2014-06-24
Arkadiuszu, osoby fizyczne mogą bez najmniejszego problemu podjąć współpracę oraz rozliczać się z ComperiaLead. Rozliczenie miesięczne odbywa się na podstawie Rachunków wystawianych przez uczestnika Programu Partnerskiego. Na tej podstawie wypłacane jest wynagrodzenie.
W każdym miesiącu po rozliczeniu, w Panelu Administracyjnym pojawia się informacja o rozliczonych wnioskach. Jeżeli kwota do wypłaty wynosi co najmniej 50 zł, wówczas można wygenerować Rachunek. Należy go do nas przesłać pocztą lub w formie elektronicznej, po uprzednim przesłaniu zgody na wystawianie rachunków w formie elektronicznej (wzór zgody można pobrać w zakładce “Dokumenty” w Panelu Administracyjnym).
Natomiast w przypadku rozliczenia całorocznego, na początku nowego roku ComperiaLead przesyła do Partnera PIT 8C, przygotowany w oparciu o wystawione rachunki. Dochody z PITu 8C należy uwzględnić przy rozliczeniu z Urzędem Skarbowym, kwalifikując przychód jako “inne źródła”.
Artur
2014-10-01
Witam, czy jeśli np. moja siostra założy konto z mojego linka na tym moim komputerze to dostanę od tego prowizję?
redaktor
2014-10-02
Arturze,
w przypadku większości kampanii z jednego adresu IP może zostać złożony tylko jeden, unikalny wniosek na wybrany produkt. Kolejne wnioski mogą nie zostać zliczone poprawnie. Zatem, jeżeli jest to pierwszy wniosek o założenie wspomnianego konta wysłany z Twojego komputera (z danego IP), prowizja powinna zostać przyznana.
Jednocześnie informujemy, że powyższa zasada nie dotyczy naszego produktu konkursowego – Lokaty Comperia Bonus i z jednego adresu IP może zostać złożony więcej niż jeden wniosek.
Adrian
2015-02-17
Co ile sa tu rozliczenia? juz wisi wszystko z poltora miesiaca ;/
redaktor
2015-02-18
Adrianie, rozliczenia w Programie Partnerskim ComperiaLead odbywają się co miesiąc, na podstawie raportów, które otrzymujemy od naszych Klientów.
Zgodnie z postanowieniami Regulaminu §6 pkt. 3. „Wynagrodzenie należne Partnerowi jest naliczane w cyklu miesięcznym pomiędzy 25 – tym a ostatnim dniem każdego miesiąca, następującym po miesiącu, w którym Wynagrodzenie stało się należne.”
Przykładowo, wnioski ze stycznia zostaną rozliczone pomiędzy 25 – a ostatnim dniem lutego.
Na podstawie powyższego, wypłata wynagrodzenia powinna nastąpić do 20 marca na podstawie wystawionego przez Partnera rachunku/faktury (§6 pkt. 4-7).
Mamy nadzieję, że Twoje wątpliwości dotyczące rozliczeń zostały rozwiane, gdybyś jednak miał jakieś pytania, pamiętaj, że zawsze możesz poprosić o pomoc Twojego konsultanta.
Matt
2015-03-16
Droga ekipo Comperii,
chciałbym zapytać, czy mogę złożyć wniosek o dany produkt ze swojego własnego linku? Wydaje mi się to normalne, w końcu instytucji/bankowi zależy na nowym kliencie/sprzedanym kredycie/polisie i w ten sposób go dostaje.
Pozdrawiam
Matt
redaktor
2015-03-17
Mateuszu,
oczywiście możesz złożyć wniosek ze swojego własnego linku pod warunkiem, że wniosek ten dotyczy produktu dla Ciebie.
W przypadku wniosków składanych w imieniu klienta, w pierwszej kolejności powinieneś zapoznać się ze szczegółowymi warunkami kampanii, opisanymi w Tabeli Prowizji, gdyż w przypadku wielu produktów działania takie są niedozwolone.
marcin
2015-03-19
Witam, chciałem zapytać czy jezeli ktoś otworzył z mojego linku Wymarzone Konto w Raiffansen Polbank. Bank zweryfikował wniosek i umowa została zawarta to czy status “oczekuje na rozliczenie” ulegnie jeszcze zmianie ??? czy nastąpi to dopiero po 20 nastepnego miesiaca ??
redaktor
2015-03-20
Marcinie,
status oczekuje na rozliczenie będzie widoczny do momentu zakończenia okresu rozliczeniowego, a więc najpóźniej do dn. 07.04.
Wiadomość o zakończeniu rozliczenia zostanie przez nas udostępniona w Aktualnościach Panelu Administracyjnego oraz mailowo. Wówczas, w przypadku pozytywnej weryfikacji po stronie banku, status wniosku zmieni się na rozliczony i będziesz mógł wystawić na niego rachunek.
Wojtek
2015-03-27
Droga Comperio mam pytanie – czy kliknięcia kierujące do wniosków muszą pochodzić z mojej strony internetowej, czy mogę po prostu komuś podesłać czysty link w postaci http://www.comperialead.pl/a/pp_adserwer.php?link=XXXXXXXXXXXXXXXXXXX?
Nie jestem pewien czy takie kliknięcia są prawidłowo zliczane, w ostatnim czasie założyłem sam sobie kilka produktów bankowych z nadzieją na otrzymanie prowizji, ale nie widać ich w ogóle w statystyce przesłanych wniosków, są za to w statystyce kliknięć z adnotacją “Brak informacji na temat skąd został złożony wniosek”. Proszę o rozwianie wątpliwości.
redaktor
2015-03-30
Wojtku,
możesz prowadzić działania promujące z wykorzystaniem samego linku, bez umieszczania go na własnej stronie internetowej. Kliknięcie takie będzie prawidłowo zliczone przez nasz system, ale nie będzie przy nim informacji skąd pochodzi lead.
Niedozwolone jest natomiast hurtowe przesyłanie danych z jednego IP. Takie działania są odrzucane przez nasz system.
Informacja o wszelkich ewentualnych ograniczeniach, dotyczących działań promujących, każdorazowo jest umieszczana w Tabeli Prowizji w zakładce z opisem poszczególnej kampanii.
Maciej
2016-11-13
Witam,
Jeżeli konto w banku zostało założone za pośrednictwem kuriera to w którym momencie naliczane są wnioski jako wysłane do banku? Czy w momencie zakończenia składania wniosku czy po podpisaniu dokumentów dostarczonych przez kuriera, czy naliczanie wniosków działa też w weekendy i święta?
redaktor
2016-11-15
Witaj Macieju,
standardowo status „przekazany do banku” pojawia się bezpośrednio po wypełnieniu wszystkich kroków wniosku o konto (jednym z kroków jest wybór sposobu podpisania umowy). Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych powinna pojawić się strona podziękowania i jeśli kampania jest raportowana na bieżąco, wniosek powinien pojawić się w systemie.
Wyjątkiem są kampanie, przy których widnieje informacja, że statusy wniosków zmieniają się z opóźnieniem. W takim przypadku pojawienie się wniosku w systemie jest uzależnione od częstotliwości raportowania przez bank.
Konrad
2017-01-05
Witam, mam pytanie troszkę odbiegajace od tematu ale na maila nie dostałem odpowiedzi, jak wyglada rozliczanie PITu z zarobków? Wysylacie papiery czy jak to wygląda?
redaktor
2017-01-09
Witaj Konradzie,
zgodnie z interpretacją Ministra Finansów wydaną w 2014 roku dot. sposobu rozliczania podatku od przychodu z udostępnienia powierzchni na stronie internetowej, rozliczenia podatkowego przychodów z tego tytułu powinieneś dokonać we własnym zakresie na podstawie posiadanych dokumentów.
Jeśli masz wątpliwości co do sposobu rozliczenia, polecamy skontaktować się z Urzędem Skarbowym właściwym dla Twojego miejsca zamieszkania. Tam powinieneś uzyskać rzetelną odpowiedź, uwzględniającą wymogi danego Urzędu.
Pozdrawiamy,
Zespół ComperiaLead
Paweł
2017-02-12
Witam. Jestem tutaj nowy i chciałbym zacząć działać, jednak pojawił się problem. Po złożeniu mojego wniosku do kampanii został odrzucony w kilku bankach. Czym to jest spowodowane? Jeżeli raz został odrzucony już nie mam możliwości przystąpienia do kampanii?
redaktor
2017-02-13
Witaj Pawle,
uprzejmie informujemy, że zgłoszenie do kampanii nie gwarantuje otrzymania dostępu do materiałów promujących. Niektóre kampanie mogą się cechować np. ograniczonym limitem, dlatego o akceptacji zgłoszeń do poszczególnych programów decydują ich dedykowani opiekunowie.
Pytania o powody odrzuceń należy zatem kierować bezpośrednio do nich.
Adresy e-mail dedykowanych Accountów wraz z przydziałem do programów znajdziesz w zakładce kontakt: http://www.comperialead.pl/kontakt.html
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół CompriaLead
Paweł
2017-03-14
Witam
Mam pytanie jakis czas temu zlozylem wniosek i od tam tego czasu ciagle widnieje status “trwa weryfikacja” czym to jest spowodowane ? Zaznacze ze zlozylem wniosek bodajrze 23.01.2017 . I ile mam jeszcze czekac na pieniazki ? 🙂
redaktor
2017-03-15
Witaj Pawle,
wnioski ze stycznia powinny zostać rozliczone na początku marca, mogło się jednak zdarzyć, że jakiś raport nie dotarł do nas na czas. Wówczas wnioski te zostaną rozliczone w późniejszym terminie. W przypadku konkretnego banku skontaktuj się proszę z dedykowanym opiekunem kampanii. Listę naszych Accountów wraz z przydziałem do programów znajdziesz w zakładce kontakt: http://www.comperialead.pl/kontakt.html
Jeśli chodzi o wypłatę wynagrodzeń, przelewy w ComperiaLead realizowane są w cyklach miesięcznych 20. dnia miesiąca. Najbliższe przelewy będą miały miejsce 20. marca.
Pozdrawiamy,
Zespół ComperiaLead
Ewelina
2017-03-23
Witam
Chcę wypłacić pieniądze z programu. Widnieje status ,że wnioski do wypłaty,czyli rozliczone można wypłacić . Tylko jak jest opcja zliczaj wnioski ,to nic się nie wyświetla i wniosków do wypłaty tak jak by nie było . Jak mam wypłacić pieniądze?
I czy najpierw aby wypłacić,trzeba przesłać do Was umowę ,którą się wchodziło do programu? Czy jak to wygląda ?
Proszę o informację
redaktor
2017-03-24
Witaj Ewelino,
umowy zawierane są domyślnie w momencie zaakceptowania postanowień regulaminu podczas rejestracji do Programu Partnerskiego ComperiaLead, nie ma zatem potrzeby przesyłania do nas dokumentu w wersji papierowej.
Jeśli chodzi o brak możliwości zliczenia wniosków, wnioski te najprawdopodobniej zostały rozliczone po udostępnieniu rozliczenia za styczeń i nie zostały jeszcze przekazane do wypłaty. Status „Potencjalnie rozliczony” informuje, że wnioski te zostaną udostępnione do zliczenia podczas najbliższego rozliczenia, które będzie miało miejsce na początku kwietnia.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Natalia
2017-05-16
Witam Serdecznie chciałabym się zapytać w jaki sposób rozliczacie nowe osoby zaczęłam współpracować z wami od tego miesiąca przy obliczeniu wyszło ponad 1250 zł i czy istniejąca kwota to ta faktyczna do zapłaty?za maj dostanę pieniążki do końca następnego miesiąca?i w jaki sposób mam Wam podAć konto?ja to wysyłam do Was?
redaktor
2017-05-17
Witaj Natalio,
rozliczenia w ComperiaLead odbywają się w cyklach miesięcznych. Wnioski złożone w miesiącu maju są rozliczane na podstawie raportów przesyłanych do nas przez klientów. Raporty te mogą do nas spływać do końca czerwca i zazwyczaj w przeciągu tygodnia, na ich podstawie udostępniane jest rozliczenie.
Następnie, po udostępnieniu rozliczenia, na podstawie rachunków/faktur wystawionych przez Wydawców do 20. dnia miesiąca (dla przykładu wniosków z maja byłby to 20.lipca) należne wynagrodzenie przekazywane jest do wypłaty. Zliczeniu i wypłacie podlegają wnioski ze statusem „Potencjalnie rozliczony”.
Zatem kwota, którą widzisz w Panelu Administracyjnym jest w tym momencie kwotą potencjalną, która byłaby należna w przypadku rozliczenia wszystkich złożonych wniosków. Faktyczna kwota do wypłaty pojawi się po udostępnieniu rozliczenia za maj i może ulec zmianie względem kwoty początkowej.
Dane do rozliczenia, w tym numer konta należy uzupełnić po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego w zakładce Twoje konto>Twoje dane> Rozliczenie: https://www.comperialead.pl/twoje-dane-rozliczenie.html
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Mateusz
2018-08-31
Data wystawienia 2018-08-30
Numer: comperialead/44442/37/2018
Brutto: 75,00 PLN
Netto: 75,00 PLN
W tym z poleconych: 292,00 PLN
Tak wygląda mój rachunek do wypłaty co oznacza kwota 292 Pln? Zostanie mi przelane 292 czy 75 zł takich wniosku mam kilkanaście po zsumowaniu kwotę dochodzi do 2000 ale do wypłaty widnieje jedynie kwota 75 zl czy kwota podana w rubryce z poleconych będzie mi kiedykolwiek wypłacona? I kiedy?
redaktor
2018-09-05
Mateuszu,
Prosimy, zerknij jeszcze raz w swoje wynagrodzenia w Panelu Administracyjnym.
Bezpośrednio po zmianach mieliśmy pewne problemy, jednak wszystko zostało już naprawione.
Jeśli jednak zauważysz jakiś błąd prosimy o kontakt mailowy na adres: helpdesk@comperialead.pl
Pozdrawiamy
Zespół ComperiaLead
Tomasz
2020-10-08
czy zdarzyło się osobom nic nie zarobić co powinienem zmienić?