Z radością informujemy, że długo oczekiwana, bardziej zaawansowana i jeszcze bardziej funkcjonalna porównywarka usług telekomunikacyjnych od dziś jest dostępna w ComperiaLead!
Gdzie znajdę narzędzie?
Aby wygenerować widget wystarczy, zalogować się do Panelu Administracyjnego ComperiaLead, w zakładce Widgety wybrać narzędzie z listy, a następnie pobrać kod źródłowy i umieścić go w atrakcyjnym miejscu na własnej witrynie.
Pamiętaj również, że każdy wygenerowany widget możesz spersonalizować według własnych preferencji, dowolnie zmieniając jego kolor. Podążając za trendami rynku, w Twoje ręce przekazujemy widget przygotowany wg Responsive Web Design, dzięki czemu kod swobodnie dopasuje się do rozmiaru jaki przewidziałeś na narzędzie. Nie musisz martwić się już o ręczne dopasowanie widgeta do przestrzeni na stronie. Dodatkowo nowe narzędzie zoptymalizowaliśmy również pod względem szybkości ładowania widgeta na stronie.
Co się zmieniło?
Niekwestionowaną nowością, odróżniającą narzędzie od poprzedniej wersji, jest rozbudowane porównywarki m.in. o oferty utrzymaniowe, co zdecydowanie poszerza grupę potencjalnych użytkowników porównywarki o osoby, które podejmują decyzję o przedłużeniu umowy abonamentowej (średnio co 24 miesiące).
Dotychczas z porównywarki przede wszystkim mogły skorzystać osoby poszukujące oferty z nowym numerem, chcące przenieść́ swój numer do konkurencji lub zmienić́ taryfę̨ w ramach tego samego operatora, mając do wyboru propozycje na kartę̨, abonament lub mix, w pakiecie z nowym telefonem lub bez.
Ponadto Użytkownik, po przekierowaniu z widgetu na dedykowany formularz zawierający zestawienie aktualnych ofert, ma możliwość jeszcze bardziej zaawansowanego spersonalizowania wyników wyszukiwania:
- wskazanie dokładnego zakresu miesięcznego abonamentu lub określenie zużycia minut, SMS-ów oraz Internetu;
- sortowanie wyników według pięciu głównych parametrów: cena, Internet, minuty, SMSy, umowa;
- możliwość wyboru oraz porównania do 3 wybranych ofert jednocześnie;
Ile mogę na tym zarobić?
- prowadzące bezpośrednio na strony poszczególnych operatorów, gdzie możliwe jest dokonanie bezpośredniego zakupu – wówczas prowizja naliczana jest za sprzedaż produktu (CPS);
- oferty na formularzach Comperia Doradca Telekomunikacja, rozliczane w modelu CPL, z krótkim formularzem kontaktowym (tylko trzy pola) oraz bezpłatnym wsparciem profesjonalnego doradcy.
Należy przy tym pamiętać, że więcej niż 1 lead złożony na te same dane i z tego samego adresu IP w krótkim odstępie czasu może zostać potraktowany jako duplikat danych i nie zostanie uwzględniony przy rozliczeniu.
Dlaczego warto?
Nowy widget GSM to nowe możliwości efektywnej promocji produktów telekomunikacyjnych, a co za tym idzie, szansa na jeszcze wyższe wynagrodzenia!
Nie czekaj, jeszcze dziś umieść narzędzie na swojej stronie i przekonaj się o potencjale zastosowanych rozwiązań.
Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości, zawsze możesz poprosić o pomoc konsultanta ComperiaLead.