W tym tygodniu oddaliśmy do Waszej dyspozycji nową funkcjonalność, która usprawni proces składania reklamacji. Dzięki niej łatwo i szybko zgłosicie wszelkie nieprawidłowości dotyczące wniosków oraz klików zarejestrowanych w systemie bezpośrednio z Panelu Administracyjnego ComperiaLead.
Jak to działa?
Wystarczy zalogować się do Panelu i przejść do jednej z Zakładek: Wnioski lub Statystyka kliknięć w zależności od rodzaju działań, które chcemy monitorować.
Wnioski posiadające status „odrzucony” oraz wszystkie kliknięcia zostały opatrzone specjalną ikoną, otwierającą formularz zgłoszeniowy. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, należy podać jak najwięcej szczegółowych informacji, które pomogą w rozpatrzeniu reklamacji, m.in. przedmiot reklamacji, dokładną datę i godzinę złożenia wniosku, nazwę banku, produkt, numer EPI wniosku/numer EPI kliknięcia, numer wniosku/umowy, datę zgłoszenia, inne dane mogące pomóc w rozstrzygnięciu sprawy.
Po zatwierdzeniu zgłoszenia, na adres e-mail podany podczas rejestracji zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca.
O aktualnym statusie postępowania reklamacyjnego będziemy informować na bieżąco za pomocą specjalnych ikon, zmieniających się przy reklamowanym wniosku/kliknięciu:
co oznacza kolejno: trwa weryfikacja, reklamacja zaakceptowana, reklamacja odrzucona.
Zadaniem nowej funkcjonalności jest nie tylko podniesienie jakości naszych usług, ale przede wszystkim zwiększenie komfortu Waszej pracy, dlatego już dziś zachęcamy do zapoznania się z tym udogodnieniem.
Jednocześnie informujemy, że w związku ze zmianami wprowadzonymi do Regulaminu Programu Partnerskiego ComperiaLead, zgłaszanie reklamacji bezpośrednio w Panelu Administracyjnym jest jedyną właściwą formą zgłaszania nieprawidłowości dotyczących wniosków lub kliknięć.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z dedykowanym konsultantem.