W związku z ostatnimi zmianami dotyczącymi rozliczeń w ComperiaLead, które nieustannie wprowadzamy, aby sprostać Waszym oczekiwaniom oraz by uprościć Waszą pracę, przygotowaliśmy nową odsłonę podręcznego Kompendium Wiedzy o rozliczeniach.

Dzięki temu w poniższym artykule znajdziecie zaktualizowane odpowiedzi na najważniejsze pytania.

 

Najczęściej zadawane pytania:

1. Gdzie mogę sprawdzić, ile zarobiłem w Programie Partnerskim ComperiaLead?

Wysokość należnego wynagrodzenia naliczana jest na podstawie stawek dla poszczególnych produktów dostępnych w Tabeli Prowizji. Aktualne informacje na temat bieżącego rozliczenia oraz podsumowanie wynagrodzenia wypłaconego sprawdzisz w Twoim Panelu Administracyjnym w zakładce Wynagrodzenia.


2. Czy muszę podpisywać umowę przed wypłatą pierwszego wynagrodzenia?

Zgodnie z zapisem §3 pkt 2 oraz pkt 6 regulaminu Programu Partnerskiego ComperiaLead:

„Zawarcie Umowy następuje po wypełnieniu Formularza Rejestracji przez Usługobiorcę oraz oświadczeniu o akceptacji Regulaminu poprzez zaznaczenie stosownego  pola checkbox.”

„Umowa zostaje zawarta z chwilą aktywacji Konta przez Usługodawcę. Usługobiorca, o aktywacji Konta, zostaje poinformowany na podany w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej.”

W związku z powyższym, nie ma konieczności podpisywania umowy w wersji papierowej.


3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zarobione pieniądze?

Wypłaty wynagrodzeń odbywają się w cyklu miesięcznym, na podstawie rachunków/faktur wygenerowanych, bądź wgranych do systemu i przesłanych do nas każdorazowo na odpowiedni adres mailowy:

Płatność za faktury/rachunki wpływa na podany w  Panelu Administracyjnym numer rachunku bankowego następuje według zasad wskazanych poniżej:

  1. płatność, do której rachunek lub faktura będą dostarczone do Usługodawcy od pierwszego dnia miesiąca do 13 dnia miesiąca włącznie, będzie realizowana do 22 dnia miesiąca
  2. płatność, do której rachunek lub faktura będzie dostarczona do Usługodawcy pomiędzy 14 a ostatnim dniem miesiąca, będzie zrealizowana do 12 dnia miesiąca następnego.


4
. Od jakiej kwoty mogę wystawić rachunek/fakturę?

Zgodnie z zapisem w regulaminie Programu Partnerskiego ComperiaLead, wynagrodzenie jest należne w przypadku, gdy kwota zgromadzona na koncie Partnera wynosi co najmniej 50,- zł brutto.


5. Jak wystawić e-rachunek/e-fakturę?

Aby wystawić e-rachunek/e-fakturę zaloguj się do Panelu Administracyjnego i przejdź do zakładki Wynagrodzenia.

Kolejno w sekcji „Bieżące rozliczenie”, za pomocą przycisku „rozlicz ze wzorem comperialead” zliczysz należną kwotę wynagrodzenia oraz wygenerujesz dokument.

Gotowy, oryginalny dokument (bez podpisu) prześlij do nas mailem odpowiednio na adres: rachunek@comperia.pl lub faktura@comperia.pl.

Plik należy przesłać jako załącznik do maila. Prosimy o nie wysyłanie skanów i zdjęć.


6. Czy mogę wystawić fakturę według własnego szablonu?

Tak, w Panelu Administracyjnym możesz wystawić zarówno fakturę systemową, jak również wgrać fakturę wystawioną według własnego szablonu.

Aby wgrać fakturę wystawioną według indywidualnego szablonu, przejdź do zakładki Wynagrodzenia w Panelu Administracyjnym, kolejno kliknij w Przycisk „Przeglądaj” w sekcji „Własny wzór faktury”.

Pamiętaj, że dokument powinien być wgrany w formacie PDF oraz wystawiony na odpowiednią kwotę, widoczną w części „oczekuje na Twoje rozliczenie”, a dane na fakturze muszą być zgodne z danymi podanymi w Panelu Administracyjnym.


7. Gdzie mogę sprawdzić za jakie wnioski zostało przyznane mi wynagrodzenie?

Aby sprawdzić, na jakie wnioski opiewa Twoje bieżące wynagrodzenie w zakładce Wynagrodzenia, w sekcji „Oczekuje na Twoje rozliczenie” kliknij w ikonę.

 

Mamy nadzieję, że informacje zawarte w powyższym artykule rozwieją Wasze wątpliwości i okażą się dla Was pomocne.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Konsultantem.