Dla polepszenia warunków naszej współpracy oraz w celu osiągania jeszcze lepszych wyników, wraz z początkiem marca postanowiliśmy usprawnić dotychczasową formę kontaktu z konsultantami ComperiaLead na rzecz zwiększenia efektywności działań, a co za tym idzie, na wzrost Waszych wynagrodzeń!
Co dokładnie ulegnie zmianie?
- Każdy z konsultantów ComperiaLead otrzyma portfel dedykowanych kampanii;
- Oferty na dany produkt będą do Was trafiały bezpośrednio od opiekuna kampanii;
- Z Panelu Administracyjnego ComperiaLead zniknie ikonka dedykowanego konsultanta;
- Od teraz będziecie mogli liczyć na wsparcie wszystkich konsultantów, a nie jak dotychczas, tylko jednego;
- Wasze zapytania dotyczące poszczególnych ofert będą kierowane do opiekuna danej kampanii;
- Na pytania techniczne będzie odpowiadał konsultant z działu Helpdesk (helpdesk@comperialead.pl);
Adresy e-mail Account Managerów wraz z informacją o kampaniach, znajdujących się w ich portfelu są dostępne na naszej stronie w zakładce Kontakt. Z konsultantami możecie się również skontaktować bezpośrednio z Panelu Administracyjnego ComperiaLead, określając uprzednio temat wiadomości.
Jakie korzyści wynikają z wprowadzanych zmian?
- Konsultant będzie specjalistą w danej kampanii, co oznacza, że informacje dotyczące ofert będą do Was trafiały natychmiast;
- Nie będziecie musieli przeszukiwać Panelu Administracyjnego, aby uzyskać niezbędne informacje o naszych kampaniach;
- Otrzymacie możliwość urozmaicenia promowanych kampanii – nadal to Wy będziecie decydować o tym, co chcecie promować;
- Uproszczony zostanie system reklamacji, dzięki czemu czas oczekiwania na informację zwrotną ulegnie skróceniu;
- Dodatkowo co miesiąc będziecie mogli otrzymać 600 bonusowych punktów w Programie Lojalnościowym Comperia Leaders! Więcej szczegółów znajdziecie w Panelu Administracyjnym w zakładce Program Lojalnościowy.
Aby okres adaptacyjny przebiegał bez większych trudności, nadal będziecie mogli kierować pytania do swoich dotychczasowych konsultantów. Warto jednak pamiętać, że nowy schemat działań został tak zaprojektowany, aby komunikacja była maksymalnie usprawniona i dawała jak najlepsze efekty. Dlatego już dziś gorąco zachęcamy do korzystania z potencjału całego zespołu ComperiaLead oraz do kierowania zapytań bezpośrednio do opiekunów kampanii.
Waldemar
2015-03-12
Cóż, po kilkunastu dniach współpracy na nowych warunkach muszę przyznać iż: wcześniej czekałem na rozwiązanie problemu do kilku godzin, teraz czekam do kilkudziesięciu, kiedyś wiedziałem do kogo kierować swoje pytania – nie dotyczące programów – a dziś nie wiem, kiedyś czułem że jestem partnerem biznesowym teraz czuję że jestem narzędziem do wykonania planu… Cóż, zmiany
redaktor
2015-03-13
Waldemarze,
Dziękujemy Ci za informację. Każda uwaga od naszych Wydawców jest dla nas bardzo cenna.
Odpowiadając na Twój komentarz, wprowadzone zmiany mają na celu usprawnienie obsługi naszych Wydawców w ramach kampanii.
Tak jak komunikowaliśmy, w okresie adaptacyjnym wciąż możesz kierować pytania do Twojego dotychczasowego dedykowanego konsultanta. Natomiast docelowo obsługą zgłoszeń niedotyczącą poszczególnych kampanii będzie się zajmował konsultant działu helpdesk, co pozwoli zasadniczo przyspieszyć czas naszej reakcji.
Mirek
2015-04-16
no ja tam nie mam problemów z kontaktem. Jest parę dróg do dotarcia. Dzięki temu nawet zawisy serwera wyjaśniamy w parę minut Czasami się zastanawiam co oni ode mnie chcą, tylko piszą i piszą 🙂