W związku z ostatnimi zmianami dotyczącymi rozliczeń w ComperiaLead, które nieustannie wprowadzamy, aby sprostać Waszym oczekiwaniom oraz by uprościć Waszą pracę, przygotowaliśmy nową odsłonę podręcznego Kompendium Wiedzy o rozliczeniach.
Dzięki temu w poniższym artykule znajdziecie zaktualizowane odpowiedzi na najważniejsze pytania.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Gdzie mogę sprawdzić, ile zarobiłem w Programie Partnerskim ComperiaLead?
Wysokość należnego wynagrodzenia naliczana jest na podstawie stawek dla poszczególnych produktów dostępnych w Tabeli Prowizji. Aktualne informacje na temat bieżącego rozliczenia oraz podsumowanie wynagrodzenia wypłaconego sprawdzisz w Twoim Panelu Administracyjnym w zakładce Wynagrodzenia.
2. Czy muszę podpisywać umowę przed wypłatą pierwszego wynagrodzenia?
Zgodnie z zapisem §3 pkt 2 oraz pkt 6 regulaminu Programu Partnerskiego ComperiaLead:
„Zawarcie Umowy następuje po wypełnieniu Formularza Rejestracji przez Usługobiorcę oraz oświadczeniu o akceptacji Regulaminu poprzez zaznaczenie stosownego pola checkbox.”
„Umowa zostaje zawarta z chwilą aktywacji Konta przez Usługodawcę. Usługobiorca, o aktywacji Konta, zostaje poinformowany na podany w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej.”
W związku z powyższym, nie ma konieczności podpisywania umowy w wersji papierowej.
3. Kiedy i w jaki sposób otrzymam zarobione pieniądze?
Wypłaty wynagrodzeń odbywają się w cyklu miesięcznym, na podstawie rachunków/faktur wygenerowanych, bądź wgranych do systemu i przesłanych do nas każdorazowo na odpowiedni adres mailowy:
- Rachunki: rachunek@comperia.pl
- Faktury: faktura@comperia.pl
Płatność za faktury/rachunki wpływa na podany w Panelu Administracyjnym numer rachunku bankowego następuje według zasad wskazanych poniżej:
- płatność, do której rachunek lub faktura będą dostarczone do Usługodawcy od pierwszego dnia miesiąca do 13 dnia miesiąca włącznie, będzie realizowana do 22 dnia miesiąca
- płatność, do której rachunek lub faktura będzie dostarczona do Usługodawcy pomiędzy 14 a ostatnim dniem miesiąca, będzie zrealizowana do 12 dnia miesiąca następnego.
4. Od jakiej kwoty mogę wystawić rachunek/fakturę?
Zgodnie z zapisem w regulaminie Programu Partnerskiego ComperiaLead, wynagrodzenie jest należne w przypadku, gdy kwota zgromadzona na koncie Partnera wynosi co najmniej 50,- zł brutto.
5. Jak wystawić e-rachunek/e-fakturę?
Aby wystawić e-rachunek/e-fakturę zaloguj się do Panelu Administracyjnego i przejdź do zakładki Wynagrodzenia.
Kolejno w sekcji „Bieżące rozliczenie”, za pomocą przycisku „rozlicz ze wzorem comperialead” zliczysz należną kwotę wynagrodzenia oraz wygenerujesz dokument.
Gotowy, oryginalny dokument (bez podpisu) prześlij do nas mailem odpowiednio na adres: rachunek@comperia.pl lub faktura@comperia.pl.
Plik należy przesłać jako załącznik do maila. Prosimy o nie wysyłanie skanów i zdjęć.
6. Czy mogę wystawić fakturę według własnego szablonu?
Tak, w Panelu Administracyjnym możesz wystawić zarówno fakturę systemową, jak również wgrać fakturę wystawioną według własnego szablonu.
Aby wgrać fakturę wystawioną według indywidualnego szablonu, przejdź do zakładki Wynagrodzenia w Panelu Administracyjnym, kolejno kliknij w Przycisk „Przeglądaj” w sekcji „Własny wzór faktury”.
Pamiętaj, że dokument powinien być wgrany w formacie PDF oraz wystawiony na odpowiednią kwotę, widoczną w części „oczekuje na Twoje rozliczenie”, a dane na fakturze muszą być zgodne z danymi podanymi w Panelu Administracyjnym.
7. Gdzie mogę sprawdzić za jakie wnioski zostało przyznane mi wynagrodzenie?
Aby sprawdzić, na jakie wnioski opiewa Twoje bieżące wynagrodzenie w zakładce Wynagrodzenia, w sekcji „Oczekuje na Twoje rozliczenie” kliknij w ikonę.
Mamy nadzieję, że informacje zawarte w powyższym artykule rozwieją Wasze wątpliwości i okażą się dla Was pomocne.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z Konsultantem.
Piotr
2018-08-30
Macie dużo błędów – pojawiają się nie moje rozliczenia poza tym pobrany PDF nie działa.
redaktor
2018-09-05
Witaj Piotrze,
Faktycznie bezpośrednio po zmianach mieliśmy pewne problemy, jednak wszystko zostało już naprawione.
Jeśli jakiś błąd w dalszym ciągu by się pojawiał, prosimy o kontakt mailowy na adres: helpdesk@comperialead.pl
Pozdrawiamy
Zespół ComperiaLead
Joanna
2019-02-18
Czy bedziecie partnerom wysyłać pit11 za 2018 rok
redaktor
2019-02-19
Joanno,
jeśli chodzi o kwestie podatkowe, nie wystawiamy PIT’ów. Obowiązek rozliczenia podatku spoczywa na wydawcy, należy to zrobić w rocznym rozliczeniu PIT. Dochód osiągany jest z tytułu udostępnienia powierzchni reklamowej na stronie internetowej.
W przypadku wątpliwości co do rozliczenia, polecamy skontaktować się z Urzędem Skarbowym właściwym dla miejsca zamieszkania.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Monika
2020-01-25
Witam
Zmieniłam nr rachunku bankowego do przelewów w comperia lead jednakże na wystawionym rachunku był poprzedni nr konta bankowego i nie dostałam pieniędzy z polecenia konta. Zaznaczam ze nie posiadam już konta bankowego w ING
czy można cos w tej sytuacji zrobić?
redaktor
2020-01-28
Moniko,
w celu weryfikacji napisz do nas na rachunek@comperia.pl, szczegółowo opisując swojąc sprawę.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
dariusz
2020-08-31
dzien dobry ,mam problem z pobraniem wynagrodzenia ,prosze o pomoc krok po kroku jak to mam zrobic bo mi taki komunikat wyskakuje Nie udało się wygenerować rozliczenia. Uzupełnij dane wymagane do rozliczenia. Przejdź do edycji danych.
redaktor
2020-09-07
Dariuszu,
zgodnie z komunikatem należy uzupełnić brakujące dane, takie jak na przykład numer rachunku bankowego. Szczegółowa instrukcja jak wystawić rachunek/fakturę jest wysyłana na maila po udostępnieniu rozliczenia.
W razie dalszych problemów zachęcamy do kontaktu: helpdesk@comperialead.pl
Sławek
2020-09-20
Witam
Chciałem się dowiedzieć co z moimi reklamacjami złożonymi w lutym 2020 r.
1 Santander Consumer Bank nr wniosku 147357283124
2 Alior Bank nr wniosku 147356853822
Proszę o odpowiedź
Sławek
Barbara
2021-04-13
Witam mam problem z zmienieniem danych do korespondencji… Wpisując je poprawnie i zapisując wyskakuje mi komunikat nieprawidłowy nr pesel a co za tym idzie nie moge zrobic przelewu wynagrodzenia
ewelina
2021-07-13
jak wyslalem do was rachunek 13 czy dostane wyplate do 22 w danym miesiecu czy juz w nastepnym rozliczony bedzie miesiac
Agata
2021-12-29
Witam,
Jak się rozliczyć z urzędem skarbowym za wypłacone środki?
Agata
2021-12-29
Witam,
Jak się rozliczyć z urzędem skarbowym za wypłacone środki?
Trzeba za każdym razem czy złożyć pit w lutym.
Aleksandra
2022-01-31
Witam
Przy sumie jaka jest do zapłaty widnieje napis ” przekazane do zapłaty ”
Do tej pory nie otrzymałam jeszcze wynagrodzenia
Przy drugiej sumie widnieje napis ” potencjalnie rozliczony ”
Kiedy otrzymam rachunek / fakturę do wygenerowania i kiedy zostaną wypłacone pieniądze ??
Pozdrawiam
Nikola
2022-02-08
rozliczenie
sylwia
2022-03-10
do którego dnia miesiąca mogę spodziewać się pieniędzy pod nazwą bieżące rozliczenie?
Hanna
2022-05-11
Witam wyskakuje mi błąd przy zapisaniu adresu korespondencyjnego “błędny pesel” i nie mogę się rozliczyć!
Hanna
2022-05-11
Witam wyskakuje mi błąd przy zapisaniu adresu korespondencyjnego “błędny pesel” i nie mogę się rozliczyć! Proszę o odpowiedź