Dla polepszenia warunków naszej współpracy oraz w celu osiągania jeszcze lepszych wyników, wraz z początkiem marca postanowiliśmy usprawnić dotychczasową formę kontaktu z konsultantami ComperiaLead na rzecz zwiększenia efektywności działań, a co za tym idzie, na wzrost Waszych wynagrodzeń!

Co dokładnie ulegnie zmianie?

  • Każdy z konsultantów ComperiaLead otrzyma portfel dedykowanych kampanii;
  • Oferty na dany produkt będą do Was trafiały bezpośrednio od opiekuna kampanii;
  • Z Panelu Administracyjnego ComperiaLead zniknie ikonka dedykowanego konsultanta;
  • Od teraz będziecie mogli liczyć na wsparcie wszystkich konsultantów, a nie jak dotychczas, tylko jednego;
  • Wasze zapytania dotyczące poszczególnych ofert będą kierowane do opiekuna danej kampanii;
  • Na pytania techniczne będzie odpowiadał konsultant z działu Helpdesk (helpdesk@comperialead.pl);

Adresy e-mail Account Managerów wraz z informacją o kampaniach, znajdujących się w ich portfelu są dostępne na naszej stronie w zakładce Kontakt. Z konsultantami możecie się również skontaktować bezpośrednio z Panelu Administracyjnego ComperiaLead, określając uprzednio temat wiadomości.

dedykowany_opiekun_kampanii

Jakie korzyści wynikają z wprowadzanych zmian?

  • Konsultant będzie specjalistą w danej kampanii, co oznacza, że informacje dotyczące ofert będą do Was trafiały natychmiast;
  • Nie będziecie musieli przeszukiwać Panelu Administracyjnego, aby uzyskać niezbędne informacje o naszych kampaniach;
  • Otrzymacie możliwość urozmaicenia promowanych kampanii – nadal to Wy będziecie decydować o tym, co chcecie promować;
  • Uproszczony zostanie system reklamacji, dzięki czemu czas oczekiwania na informację zwrotną ulegnie skróceniu;
  • Dodatkowo co miesiąc będziecie mogli otrzymać 600 bonusowych punktów w Programie Lojalnościowym Comperia Leaders! Więcej szczegółów znajdziecie w Panelu Administracyjnym w zakładce Program Lojalnościowy.

Aby okres adaptacyjny przebiegał bez większych trudności, nadal będziecie mogli kierować pytania do swoich dotychczasowych konsultantów. Warto jednak pamiętać, że nowy schemat działań został tak zaprojektowany, aby komunikacja była maksymalnie usprawniona i dawała jak najlepsze efekty. Dlatego już dziś gorąco zachęcamy do korzystania z potencjału całego zespołu ComperiaLead oraz do kierowania zapytań bezpośrednio do opiekunów kampanii.