W Panelu Administracyjnym została udostępniona informacja o nowych statusach dla wniosków.
Podczas weryfikacji formularzy kontaktowych, wnioski przyjmą następujące statusy:
- Wejście – kliknięcie w formularz.
- Przekazany do banku – oznacza prawidłowo wypełniony przez użytkownika formularz kontaktowy, który został przekazany do banku.
- Trwa weryfikacja – bank kontaktuje się z klientem z formularza, w celu weryfikacji wniosku.
- Oczekuje na rozliczenie– wniosek został zweryfikowany pozytywnie przez bank i zaakceptowany, oczekuje na ostateczne rozliczenie w Programie Partnerskim.
- Rozliczony – wniosek został rozliczony przez bank.
- Oczekuje na wypłacenie – oznacza, że wynagrodzenie za poprawny wniosek zostało przekazane do wypłaty.
- Wypłacony – wynagrodzenie zostało wypłacone Partnerowi.
- Odrzucony – wniosek zweryfikowany negatywnie przez bank.
Wprowadzona modyfikacja stwarza możliwość oszacowania wynagrodzenia, a także zaplanowania dalszych działań marketingowych.
Zachęcamy do zapoznania się z nową ulepszoną funkcjonalnością.
Pozdrawiamy,
Zespół ComperiaLead.pl
IrekWojak
2012-11-12
No i teraz jest milion razy lepiej!
W końcu jakieś szczegóły, a nie ciąglę był otwarty i tak naprawdę nie było wiadomo co się z nim dzieje 🙁
Łukasz
2014-11-19
Jak długo trwa weryfikacja wniosków przez bank?
redaktor
2014-11-19
Łukaszu,
w przypadku zaakceptowanych wniosków statusy zmieniają się podczas rozliczenia, czyli do 20 dnia następnego miesiąca po miesiącu, w którym został złożony wniosek. Statusy wniosków odrzuconych są raportowane na bieżąco.
Ponadto, dla wniosków rozliczanych w modelu CPS, okres weryfikacji może trwać do 4 miesięcy.
Prosimy również pamiętać, że aktualizacja statusów w Panelu Administracyjnym odbywa się na podstawie raportów przesyłanych przez klienta. W przypadku niedostarczenia raportu do ComperiaLead we wspomnianym terminie, rozliczenie przechodzi na kolejny miesiąc, o czym informujemy Wydawców drogą mailową.
Pamiętaj, że w razie wątpliwości zawsze możesz poprosić o pomoc dedykowanego konsultanta 🙂
Łukasz
2014-11-19
Wszystko jasne dzięki za odpowiedź
Mateusz
2018-08-30
Mam status przekazane do zapłaty to znaczy ze niedługo będzie przelew?
redaktor
2018-08-31
Witaj Mateuszu,
Przelewy są realizowane na podstawie uprzednio wygenerowanych i przesyłanych do nas faktur/rachunków.
Płatność za faktury/rachunki następuje według zasad wskazanych poniżej: a) płatność, do której rachunek lub faktura będą dostarczone do Usługodawcy od pierwszego dnia miesiąca do 13 dnia miesiąca włącznie, będzie realizowana do 22 dnia miesiąca b) płatność, do której rachunek lub faktura będzie dostarczona do Usługodawcy pomiędzy 14 a ostatnim dniem miesiąca, będzie zrealizowana do 12 dnia miesiąca następnego.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ComperiaLead
Monika
2022-03-28
Witam , wypełniałam wnioski przed 20.02 a one do dzisiaj są nadal w weryfikacji , jak długo jeszcze będą w weryfikacji ?
Pozdrawiam