Prowadząc bloga, własną stronę internetową lub portal, na pewno wiecie, jak ważnym elementem marketingu internetowego jest content marketing i jakie płyną  z niego korzyści. Główną z nich jest oczywiście możliwość zarabiania.

Najprostszym i najbardziej popularnym sposobem jest umieszczanie na własnej stronie linków śródtekstowych, polecających konkretny produkt lub usługę w zamian za wynagrodzenie rozliczane za efekt.

W Programie Partnerskim ComperiaLead oferujemy ponad 250 kampanii, zarówno z sektora finansowego, jak i pozafinansowego, które możecie promować na swoich stronach i, dzięki którym bez większego wysiłku możecie zwiększyć swój dochód!

Im więcej linków zamieścicie, tym większy zysk możecie osiągnąć.

Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że bez względu na to, czy posiadacie spore doświadczenie, czy dopiero zaczynacie swoją przygodę z content marketingiem, zarządzanie dużą ilością linków bywa problematyczne.

Aby ułatwić Wam pracę w tym zakresie, nasi specjaliści przygotowali innowacyjne narzędzie, które pozwoli w prosty sposób kontrolować, optymalizować i aktualizować linki promujące na Waszych stronach – z przyjemnością przedstawiamy Wam Linki hurtowe. Znajdziecie je po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego ComperiaLead w zakładce Narzędzia.

Dotychczas publikując artykuł, umieszczaliście w nim zapewne wybrany link promujący w kilku miejscach. Mało tego, zdarzało się zapewne, że ten sam link umieszczaliście w różnych artykułach, przez co kontrolowanie go wymagało sporo pracy.

Dzięki linkom hurtowym w prosty sposób będziecie mogli nie tylko zarządzać wieloma linkami z jednego miejsca, ale też kontrolować na bieżąco ich ważność i, w razie potrzeby, dokonywać aktualizacji.

Jak to działa?

Zamiast generowania wielu linków tekstowych przekierowujących na stronę promowanego produktu, wystarczy zdefiniować jeden nowy link hurtowy i umieścić go w dowolnej ilości miejsc w wybranych artykułach.

Jak to zrobić krok po kroku?

  1. W zakładce Narzędzia -> Linki hurtowe wybierz opcję „Dodaj nowy link hurtowy”
  2. Wprowadź jego unikalną nazwę, która w przyszłości pozwoli Ci w prosty sposób zidentyfikować link na liście i zarządzać nim zgodnie z zapotrzebowaniem
  3. Następnie zdefiniuj ofertę, którą chcesz promować, wybierając z listy rozwijanej kolejno kategorię produktu, bank i ofertę.
  4. Na koniec w polu „Nazwy podstron” wpisz adresy internetowe artykułów, w których planujesz umieścić link hurtowy. Dzięki temu będziesz wiedział, w których artykułach dokonujesz zmian.
  5. Całość zatwierdź za pomocą przycisku „ZAPISZ”. Twój nowododany link wyświetli się na górze zestawienia na liście linków hurtowych.
  6. Teraz wystarczy już tylko, że skopiujesz gotowy link i wkleisz go w docelowych miejscach na swoim blogu lub stronie.

Jakie możliwości daje nowe narzędzie?

  • W zakładce Lista linków hurtowych możesz szybko sprawdzić, jakie kampanie promujesz i na jakich stronach umieściłeś linki.
  • Jeśli promowana przez Ciebie oferta zostanie wyłączona, specjalny komunikat poinformuje Cię o nieaktywnym linku.
  • Dodatkowo, dzięki opcjom umieszczonym po prawej stronie listy, w prosty sposób sprawdzisz wygląd formularza, edytujesz link lub usuniesz go z listy.
  • Pamiętaj także, że link hurtowy możesz dodać lub edytować bezpośrednio, po wybraniu interesującej Cię kampanii, w Tabeli Prowizji.

Teraz pozostaje już tylko pobrać link hurtowy i przetestować jego działanie na własnej stronie lub blogu.

Monitoruj statusy, zarządzaj linkami i podmieniaj je w razie potrzeby. A wszystko to w jednym miejscu!