Prowadząc bloga, własną stronę internetową lub portal, na pewno wiecie, jak ważnym elementem marketingu internetowego jest content marketing i jakie płyną z niego korzyści. Główną z nich jest oczywiście możliwość zarabiania.
Najprostszym i najbardziej popularnym sposobem jest umieszczanie na własnej stronie linków śródtekstowych, polecających konkretny produkt lub usługę w zamian za wynagrodzenie rozliczane za efekt.
W Programie Partnerskim ComperiaLead oferujemy ponad 250 kampanii, zarówno z sektora finansowego, jak i pozafinansowego, które możecie promować na swoich stronach i, dzięki którym bez większego wysiłku możecie zwiększyć swój dochód!
Im więcej linków zamieścicie, tym większy zysk możecie osiągnąć.
Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że bez względu na to, czy posiadacie spore doświadczenie, czy dopiero zaczynacie swoją przygodę z content marketingiem, zarządzanie dużą ilością linków bywa problematyczne.
Aby ułatwić Wam pracę w tym zakresie, nasi specjaliści przygotowali innowacyjne narzędzie, które pozwoli w prosty sposób kontrolować, optymalizować i aktualizować linki promujące na Waszych stronach – z przyjemnością przedstawiamy Wam Linki hurtowe. Znajdziecie je po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego ComperiaLead w zakładce Narzędzia.
Dotychczas publikując artykuł, umieszczaliście w nim zapewne wybrany link promujący w kilku miejscach. Mało tego, zdarzało się zapewne, że ten sam link umieszczaliście w różnych artykułach, przez co kontrolowanie go wymagało sporo pracy.
Dzięki linkom hurtowym w prosty sposób będziecie mogli nie tylko zarządzać wieloma linkami z jednego miejsca, ale też kontrolować na bieżąco ich ważność i, w razie potrzeby, dokonywać aktualizacji.
Zamiast generowania wielu linków tekstowych przekierowujących na stronę promowanego produktu, wystarczy zdefiniować jeden nowy link hurtowy i umieścić go w dowolnej ilości miejsc w wybranych artykułach.
Jak to zrobić krok po kroku?
- W zakładce Narzędzia -> Linki hurtowe wybierz opcję „Dodaj nowy link hurtowy”
- Wprowadź jego unikalną nazwę, która w przyszłości pozwoli Ci w prosty sposób zidentyfikować link na liście i zarządzać nim zgodnie z zapotrzebowaniem
- Następnie zdefiniuj ofertę, którą chcesz promować, wybierając z listy rozwijanej kolejno kategorię produktu, bank i ofertę.
- Na koniec w polu „Nazwy podstron” wpisz adresy internetowe artykułów, w których planujesz umieścić link hurtowy. Dzięki temu będziesz wiedział, w których artykułach dokonujesz zmian.
- Całość zatwierdź za pomocą przycisku „ZAPISZ”. Twój nowododany link wyświetli się na górze zestawienia na liście linków hurtowych.
- Teraz wystarczy już tylko, że skopiujesz gotowy link i wkleisz go w docelowych miejscach na swoim blogu lub stronie.
Jakie możliwości daje nowe narzędzie?
- W zakładce Lista linków hurtowych możesz szybko sprawdzić, jakie kampanie promujesz i na jakich stronach umieściłeś linki.
- Jeśli promowana przez Ciebie oferta zostanie wyłączona, specjalny komunikat poinformuje Cię o nieaktywnym linku.
- Dodatkowo, dzięki opcjom umieszczonym po prawej stronie listy, w prosty sposób sprawdzisz wygląd formularza, edytujesz link lub usuniesz go z listy.
- Pamiętaj także, że link hurtowy możesz dodać lub edytować bezpośrednio, po wybraniu interesującej Cię kampanii, w Tabeli Prowizji.
Teraz pozostaje już tylko pobrać link hurtowy i przetestować jego działanie na własnej stronie lub blogu.
Monitoruj statusy, zarządzaj linkami i podmieniaj je w razie potrzeby. A wszystko to w jednym miejscu!