*/ ?>

6 rozwiązań, których rezultatem jest zwiększona skuteczność działań

Nie zmieniasz sposobu działania, a Twoja skuteczność obniża się z miesiąca na miesiąc ?
To odpowiedni moment aby poprawić jakość swoich działań oraz dodać nowe rozwiązania!

Sześć sposobów na zwiększenie skuteczności!

  1. Sprzedaż produktu zależy od sposobu przedstawienia korzyści klientowi. Pamiętaj, że masz od 10 do 30 sekund na zwrócenie uwagi potencjalnego klienta.Wskazówka ? Zapoznaj się z najistotniejszymi wartościami produktu, opisz je w sposób zwięzły i rzeczowy. Stwórz pytania jakie zadałbyś na miejscu klienta zastanawiając się nad wyborem danej oferty i odpowiedz na nie używając technik sprzedażowych. Zastosuj hasła, które wpłyną na chęć posiadania przez klienta produktu, pobudź wyobraźnię, użyj gry słów, zastosuj retoryczne pytania albo postaw na swoje poczucie humoru. W ten sposób zwiększysz jakościową sprzedaż!
  2. Skorzystaj z statystyk jakie masz do dyspozycji w Programie Partnerskim ComperiaLeadWskazówka ? Szczegółowe informacje o statystykach odnajdziesz w artykule: Przeanalizuj statystyki! Będziesz mógł ocenić skuteczność stosowanych przez Ciebie kreacji i rozwiązań. Zapoznaj się z dokładnymi informacjami a poznasz lepiej możliwości swoich działań na witrynach i generowanego ruchu.
  3. Spraw aby Twoja witryna była interaktywna i spersonalizowana. Wykorzystaj technologię personalizacji do sprzedaży dodatkowych usług na swojej witrynie oraz gromadzenia uwag i sugestii użytkowników. Wskazówka ? Wzbogać swoją stronę o możliwość komentowania, wypełnienia ankiet i udostępnij w tym celu adres mailowy do kontaktu. Im lepiej poznasz osoby, które odwiedzają Twoją stronę, tym lepiej dopasujesz dla nich odpowiednie produkty oraz ułatwisz odnalezienie cennych informacji. Niech osoba, która odwiedzi Twoją stronę wybierze możliwie największą liczbę produktów. Jeżeli użytkownik jest zainteresowany przykładowo kredytem gotówkowym na bieżące wydatki, pomóż mu zaoszczędzić promując oferty pozabankowe, takie jak: zmianę operatora telefonicznego, wybór tańszego dostawcy energii oraz wiele innych! Działaj na 100%!
  4. Dywersyfikuj swoje działania i obserwuj konwersję oraz walidację z poszczególnych kampanii.Wskazówka ? Nie ograniczaj się tylko do jednej kategorii produktowej bowiem klienci potrafią być wymagający i potrzebują kompleksowej obsługi. Działając w ten sposób zyskujesz więcej możliwości promocji a także zapewniasz stały wzrost swojego wynagrodzenia. Jeżeli zainteresowanie rynkowe maleje określonym produktem zawsze będziesz mieć do dyspozycji zamienne pozycje! Działaj efektywnie!
  5. Zorganizuj testy wybranych form reklamowych i porównuj ich skuteczność. Wskazówka ? Testy mogą dotyczyć miejsca wyświetlania reklam, produktów czy form reklam które są najbardziej konwersyjne. Zamieszczaj na przykładowo okres tygodnia wybraną reklamę i zmieniaj po upływie tego czasu analizując statystki. Szybko odkryjesz, które z kreacji przykuwają największą uwagę i są najbardziej trafione. Warto porównać także walidacje z poszczególnych reklam. Wysoką akceptowalność przynoszą narzędzia takie jak kalkulatory, porównywarki, natomiast same reklamy graficzne bez dokładnych informacji mogą przyczynić się do dużego zainteresowania produktem ale mniejszej konwersji bądź walidacji.
  6. Ogranicz stosowanie licznych przekierowań z swojej strony, gdzie użytkownicy mogą trafić na konkurencyjną podstronę szukając innych ofert. Wskazówka ? Jeżeli wykonujesz przekierowania na swoje podstrony w różnorodnych serwisach upewnij się, że z Twoich podstron użytkownicy nie będą nigdzie przekierowywani. Najlepiej abyś uniknął ?uciekania internautów? i przygotował w taki sposób stronę aby użytkownik mógł znaleźć wszystkie informacje jakie potrzebuje, możliwość porównania ofert, poznać kompleksową ofertę, uzyskać możliwość porównania ofert i poznania opinii innych użytkowników.

Generuj wnioski, które zostaną poprawnie zweryfikowane a zyskasz na swoim wynagrodzeniu i możliwościach promowania produktów. Konsultant doceni Twoje wysiłki a Ty uzyskasz jeszcze więcej profitów z działania w ComperiaLead.pl.

Korzystaj z sprawdzonych sposobów i zwiększaj jakościową sprzedaż!
Podziel się opinią w komentarzu lub napisz wiadomość do swojego konsultanta.

© 2012 - 2024 Blog ComperiaLead
Kredyty, lokaty, konta, pożyczki - porównywarka Comperia.pl Autoa - Kredyty samochodowe - wyszukiwarka kredytów samochodowych Porównywarka kredytów hipotecznych Kontoteka - Konta bankowe Banki.pl - Portal finansowy Comperia Agent