Dla jednych brzmią podejrzliwie, dla innych – zbyt wyrafinowanie. Mylą się i jedni, i drudzy. Choć programy afiliacyjne każdego roku zyskują przeciętnie 10 proc. zwolenników, nadal są ofiarą mylnych wyobrażeń.

Polacy od początku byli sceptycznie nastawieni do marketingu efektywnościowego, nie do końca rozumiejąc czym jest sama afiliacja. Badania pokazują jednak, że dystans między rynkiem rodzimym a zagranicznym nieustannie się pomniejsza. Chętnych wydawców zaczęło przybywać, więc warto zadać sobie pytanie: co powstrzymuje pozostałych?

  1. Programy afiliacyjne działają tylko w nielicznych przypadkach

Wielu przedsiębiorców uważa, że ich firma nie spełnia kryteriów afiliacji. Istnieje przekonanie, że do programu powinni dołączyć ci, którzy albo pracują w bardzo popularnej branży, albo znaleźli nietypową niszę na rynku. Oczywiście, takim jest łatwiej. Nie oznacza to jednak, że w pozostałych przypadkach programy poleceń nie mają przyszłości. Ważne jest to, by wybrać ofertę, która ma na względzie potrzeby i preferencje wydawcy, tak, by współpraca przyniosła satysfakcję obu stronom.

  1. Jako wydawca nie masz za wiele do powiedzenia

Program poleceń, w którym wszystko zostaje Ci narzucone NIE JEST dobrym programem afiliacyjnym. W zasadzie jest już prawie niespotykany. Zawsze powinieneś mieć możliwość wyboru widgetów. To zrozumiałe, że dbasz o estetykę swojej strony i komfort jej użytkowników.

W ComperiaLead oferujemy narzędzia w różnych rozmiarach i uniwersalnych wzorach, nie drażniących Twoich odbiorców.

  1. Ktoś tego jeszcze używa?

Programy poleceń są na polskim rynku obecne już od kilkunastu lat. Trudno jednak mówić o ich zmierzchu – taka forma internetowego marketingu nadal ma nad Wisłą tendencję wzrostową. Nawet w Stanach Zjednoczonych, w których programy afiliacyjne pojawiły się już w 1994, ich popularność zwiększa się rocznie o 10 proc. Prawda okazuje się więc zupełnie odwrotna!

  1. Musisz pozyskać naprawdę wiele osób, by coś zarobić

Nie popadaj w obsesję liczb! Nawet, gdy nie jesteś internetowym gigantem, masz szansę na dużą prowizję. Dodatkowo często organizowane są konkursy, umożliwiające zdobycie wysokiej premii za zaledwie kilka poleceń! Koniecznie zapoznaj się z naszymi aktualnymi konkursami: Wrzesień z Kontem Jakie Chcę, Wrzesień z Kontem Dla Młodych oraz Konto Przekorzystne Biznes. Każdego miesiąca na blogu ComperiaLead znajdziesz coś nowego!

  1. To trudne i pracochłonne

Programy afiliacyjne są znane już prawie trzydzieści lat. Dołączenie do nich nie jest żadnym skomplikowanym procesem. Większość programów partnerskich jest dobrze zautomatyzowana i nie wymaga zbyt wielkiego wkładu afiliantów. Dzięki intuicyjnej i funkcjonalnej charakterystyce interfejsu, nie jest wymagana zaawansowana wiedza informatyczna. Dodatkowo afiliacja posiada jeden wielki plus – pracę z domu, tak ważną w dzisiejszych czasach.

Zawsze służymy pomocą naszym Partnerom i jesteśmy otwarci na wszystkie ich sugestie. Nasi konsultanci trzymają rękę na pulsie i chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania. Nie zwlekaj – zarejestruj się!