*/ ?>

Nowy model rozliczeniowy w ComperiaLead

Z przyjemnością informujemy, że sezon letni przyniósł w ComperiaLead nie tylko odświeżony wygląd Panelu Administracyjnego, ale przede wszystkim jeden z najpopularniejszych modeli rozliczenia kampanii marketingu internetowego – CPC (Cost Per Click).

Od teraz, obok dotychczasowych kampanii rozliczanych za działania CPL i CPS, w Tableli Prowizji, znajdziecie również te rozliczane za kliknięcie użytkownika w reklamę / link. W nowo udostępnionym modelu prowizja może być naliczana za każde kliknięcie w reklamę / link lub, częściej, za kliknięcie unikalne (oznacza to, że kliknięcia z powtarzającego się adresu IP mogą nie zostać rozliczone). Warunki naliczania prowizji każdorazowo znajdziesz w szczegółach kampanii.

Poniżej przedstawiamy krótki poradnik, który krok po kroku pokazuje, jak działać w nowym modelu oraz jak monitorować wyniki.

Krok 1. Zgłoszenie do kampanii.

Aktualna lista kampanii jest dostępna po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego ComperiaLead w zakładce Produkty >> Tabela Prowizji. Wybierz interesującą Cię kampanię i przejdź do jej szczegółów klikając „Zobacz więcej”, następnie z dostępnych formatów reklamowych wybierz te, które Cię interesują i zgłoś się do promocji. Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia przez opiekuna kampanii możesz pobrać kody form reklamowych.

Aby wyszukiwanie kampanii w modelu CPC w Tabeli Prowizji było jeszcze łatwiejsze możesz skorzystać z dostępnych filtrów.

TP_cpc

Krok 2. Monitoring kampanii CPC

W prosty sposób możesz monitorować swoje działania dzięki zakładce Statystyki > Wnioski.

staty_wnioski_cpc

Przejdź do podstrony Statystyka kliknięć, wybierz produkt oraz zakres dat dla kliknięć, które chcesz monitorować. Dla zawężenia wyników, możesz także w dostępnych filtrach zaznaczyć instytucję oraz konkretną ofertę.

Po zatwierdzeniu kryteriów wyboru przyciskiem FILTRUJ, oprócz podstawowych informacji o produkcie, instytucji i nazwie kampanii, otrzymasz dane dotyczące:

  • Ilości kliknięć – jest to ilość wszystkich kliknięć w reklamę zliczonych w kampanii;
  • UC (Unique Clicks) – liczba użytkowników, którzy wykonali pierwsze/unikalne kliknięcie w reklamę – kliknięcia z powtarzającego się numeru IP w krótkim odstępie czasu zostaną potraktowane jako duplikat danych
  • CR-U (Conversion Rate – Users) – współczynnik pokazujący, jaka część użytkowników, którzy kliknęli w reklamę, wykonała unikalne kliknięcie.

statystyki_klikniec_cpc

Pamiętaj także, że w przypadku wątpliwości zawsze możesz zwrócić się do dedykowanego opiekuna kampanii lub napisać do nas na adres: konsultant@comperialead.pl. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

 

© 2012 - 2024 Blog ComperiaLead
Kredyty, lokaty, konta, pożyczki - porównywarka Comperia.pl Autoa - Kredyty samochodowe - wyszukiwarka kredytów samochodowych Porównywarka kredytów hipotecznych Kontoteka - Konta bankowe Banki.pl - Portal finansowy Comperia Agent